یادواره شهدای روحانی استان البرز برگزار شد

ی, 01/21/1390 - 11:19
یادواره شهدای روحانی استان البرز برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در این یادواره با اشاره به تلاش‌های گسترده برای شناسایی روحانیون شهید در سطح کشور، اظهار داشت: در طول برگزاری 13 دوره یادواره شهدای روحانی در استان‌های مختلف کشور، تلاش‌های سازمان‌دهی شده و گسترده‌ای برای شناسایی روحانیون شهید صورت گرفته که نتیجه آن شناسایی 4500 روحانی شهید است.

وی، برگزاری این گونه یادوراه‌ها را در روشن‌گری افکار عمومی نسبت به شهدای روحانی تاثیرگذار دانسته و افزود: شهدای روحانی با عزت نفس در راه پیروزی و سربلندی اسلام و انقلاب جانفشانی و ایثار کردند و مردم باید بدانند که این شهدا چگونه و با چه انگیزه‌ای پای در مسیر عزت اسلام و امت اسلامی گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موحد در ادامه با تفکیک آمار شهدای روحانی، یادآور شد: بر اساس آمار موجود از 4500 شهید روحانی 83 شهید روحانی اهل سنت، 91 شهید با تحصیلات خارج فقه، 17 شهید مجتهد، 6 شهید با مدرک دکترا و چندین شهید روحانی نیز در کسوت جانشین و قائم مقام لشگرهای عملیاتی، فرماندهان گردان‌ها و تیپ‌ها در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پایان با اشاره به حضور 40 خانواده شهید روحانی در استان البرز گفت: بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تلاش در جهت معرفی و شناخت سیره شهدای روحانی که خود مروج فرهنگ ناب محمدی(‌ص) در جامعه بودند در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی موثر خواهد بود.
خبرنگار بسیج طلاب در استان البرز:ابراهیم نوروزی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.