در اعتراض به کشتار مسلمانان؛ دروس حوزه‌های علمیه سراسر کشور 17 فروردین تعطیل است

س, 01/16/1390 - 09:42
در اعتراض به کشتار مسلمانان؛ دروس حوزه‌های علمیه سراسر کشور 17 فروردین تعطیل است

مرکز مدیریت حوزه های علمیه در اطلاعیه ای اعلام کرد: دروس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اعتراض به کشتار ملت های مسلمان و بی‌ دفاع کشورهای اسلامی، چهارشنبه 17 فروردین ماه تعطیل و طلاب و اساتید با تجمع در مسجد اعظم قم مراتب انزجار و اعتراض خود را اعلام می دارند.

 


مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دروس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اعتراض به کشتار ملت های مسلمان و بی‌ دفاع کشورهای اسلامی، چهارشنبه 17 فروردین ماه تعطیل و طلاب و اساتید با تجمع در مسجد اعظم قم مراتب انزجار و اعتراض خود را اعلام می دارند.

دراین اطلاعیه آمده است: با موافقت حضرات آیات عظام، مراجع بزرگوار تقلید و شورای عالی حوزه‌های علمیه، همراه با اساتید، فضلا، طلاب و تمام حوزویان ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و فاجعه بزرگ که با سکوت جوامع بین‌المللی صورت می گیرد و همدردی و حمایت قاطع از ملت های مسمان و مظلوم و بی‌ دفاع کشورهای اسلامی مخصوصا شیعیان و اهل سنت بحرین روز چهارشنبه مورخ 17 فروردین ماه برابر با 2 جمادی الاولی1432 کلیه دروس حوزه های علمیه سراسر کشور را تعطیل و ساعت 10 به وقت رسمی اساتید ، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم با تجمع در مسجد اعظم مراتب انزجار خود را اعلام می دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به حکام منطقه توصیه می شود که دست از این روش بردارند و به خواسته های ملت های خود توجه کنند زیرا در غیر این صورت آینده تاریکی خواهند داشت و از درگاه خداوند متعال علو درجات جهت شهداء این وقایع و شفای مجروحان را خواستار و به همه بازماندگان این شهداء تسلیت عرض می نماید.

گفتنی است؛ آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری، سخنران این تجمع اعتراض آمیز طلاب در مسجد اعظم قم خواهد بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.