حضور استاد صمدی آملی در جمع کاروان های راهیان نور

ی, 01/07/1390 - 02:38
حضور استاد صمدی آملی در جمع کاروان های راهیان نور

استاد صمدی آملی برای زیارت ۵ شهید گمنام در معراج شهدای یادمان هور حضور یافته و به غربت و مظلومیت سردار علی هاشمی اشاره کرد و افزود : قبل از عملیات فتح المبین با حاج علی هاشمیان بود، شجاعتی بی نظیر داشت و توانسته بود با اندک یارانش کارشناسایی بسیاری از عملیاتها را نظیر فتح المبین، خیبر، بدر، طریق القدس، شکست حصر آبادان به عهده بگیرد.

وی بزرگترین انگیزه پذیرفتن مسئولیتهای فرماندهی سپاه ششم امام صادق (ع) لشگر هفت ولیعصر خوزستان، قرارگاه کربلا و مسئولیتهای دیگر توسط حاج علی هاشمی را  گم کردن عنوان فرماندهی قرارگاه نصرت دانست و خاطر نشان کرد حتی تا دو سال قبل قرارگاه ناشناخته و سردار رشیدش بطور کلی گمنام بود و ان شاءالله اسرار پنهان و مظلومانه و غریب این منطقه برای مردم آشکار شود.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: باید به حضور شجاعانه ی نیروهای علی هاشمی در کشور عراق برای مدتهای طولانی اشاره شود. صمدی آملی پس از دیدار با فرزند شهید علی هاشمی، او را در آغوش گرفت و در حالی که بغض در گلو داشت گفت: بنده معتقدم درجه ای که حاج علی هاشمی داشت در بین هیچ سرداری قابل بدیل نیست. در جنگ نظیر علی هاشمی نبود اگرچه سرداران دلسوز و فداکار بسیار داشتیم اما این بزرگوار هم علی بود، هم لفظ هاشمی داشت و هم از شهدایی بود که مدت ها در گمنامی به سر می برد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.