آیت الله موسوی جزایری: دولت‌های سعودی و امارات بدانند که صبر مسلمانان حدی دارد

ش, 12/28/1389 - 21:40
آیت الله موسوی جزایری: دولت‌های سعودی و امارات بدانند که صبر مسلمانان حدی دارد

به گزارش خبرنگار بسیج طلاب خوزستان، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در یادواره سردار شهید حاج علی هاشمی، که در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، به ویژگی‌های خاص سردار هور، شهید علی هاشمی اشاره کرد و اظهار داشت: همت، ایثارگری و فداکاری این شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس بسیار بالا و چشمگیر بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان در ادامه سخنان خود خاطر‌نشان کرد: در جلساتی که با شهید علی هاشمی در دوران دفاع مقدس داشتیم هیچ گاه ناامیدی و ترس در وجود این فرزند روح الله نمایان نمی شد و همیشه به همرزمان خود روحیه و اعتماد به نفس بالایی را منتقل می‌کرد.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که شهید علی هاشمی انسانی باتقوا و پرهیزکار بود، اظهار داشت: ترس از خدا، امید به خدا و اعتماد به نفس بالای شهید علی هاشمی زبانزد همه رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

امام جمعه اهواز، به تشییع جنازه باشکوه سردار شهید حاج علی هاشمی اشاره و تصریح کرد: تشییع جنازه شهید علی هاشمی در شهرستان اهواز سبب اتحاد، همدلی و یک رنگی همه اقوام خوزستانی میان آنها شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: با گذشت سی سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز مشاهده می شود که مردم ایران یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند و از آرمان های امام و رهبری پیروی و اطاعت می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، برگزاری گرامی داشت یاد و خاطره شهدا را ادامه دهنده راه شهدا دانست و گفت: ملت ایران مردمی شریف، با عزت و با عظمت هستند و هرگز نمی‌گذارند که خون ریخته شده شهدای دفاع مقدس پایمال و از بین برود.

مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که برگزاری یادواره های شهدا جبهه جنگ نرم است، اذعان داشت: یادوراه های شهدا بهترین ابزار جنگ فرهنگی برای مقابله با استکبار جهانی برای گمراهی جوانان ایرانی و کشاندن آنان به سوی شهوت و شیطان پرستی است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به این که شهدا در دوران دفاع مقدس به فرمان ولی فقیه خود در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند، اظهار داشت: امروز ما سرباز ولی فقیه هستیم و تا آخرین قطره خون خدا برای دفاع از کیان اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) و رهبری ایستادگی می کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان در ادامه سخنان خود خطاب به کشورهای سلطه گر و ظالم بیان داشت: ملت ایران مانند گذشته از آرمان‌های امام و رهبری با تمام توان خود دفاع خواهد کرد و شانتاژهای خبری ای که از سوی رسانه های غربی علیه ملت ایران مطرح می شود بی اثر است و مردم ایران با دفاع همه جانبه از ولایت فقیه جوابی دندان شکن به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند داد.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان این که ملت ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: ملت ایران با یک اشاره از سوی مقام معظم رهبری همه پایگاه های ظلم و ستم دنیا را از بین می‌برند و آن را به محلی امن و اسلامی برای ساکنان بی گناه و مظلوم مناطق تحت سلطه استکبار جهانی تبدیل می‌کنند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: کشورهای سعودی و امارات که به بحرین لشکرکشی کرده اند و در برابر خواسته‌های مشروع مسلمانان این کشور ایستادگی می کنند بدانند که صبر هم حدی دارد و اگر ملت ایران احساس کند که تکلیفی شرعی بر عهده دارند، به فرمان ولی فقیه خود عمل کرده و راه شهید هاشمی را تا آخرین قطره خون ادامه خواهند داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود با بیان این که با آرامش و امنیت زندگی کردن حق طبیعی ملت های آزادی خواه است، تصریح کرد: لشکرکشی دولت های سعودی و امارات به بحرین نقض صریح قوانین سازمان ملل است و جوامع جهانی در برابر عمل زشت و ناپسند کشورهای سعودی و امارات سکوت نکنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.