سردار سليماني :با قطار به مناطق عملياتي جنوب بروید

چ, 12/25/1389 - 13:18
سردار سليماني :با قطار به مناطق عملياتي جنوب بروید

 

 

رئيس سازمان گردشگري و اردويي بسيج از اقشار مختلف بسيج خواست اكنون كه زمينه براي انتقال زائران سرزمين نور از طريق حمل و نقل ريلي فراهم شده است، از اين بستر مناسب نهايت استفاده را ببرند.

 

سردار يعقوب سليماني رئيس سازمان گردشگري و اردويي بسيج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسیج گفت: در گذشته ما شاهد تلفات و خسارات در كاروان‌هاي راهيان نوري كه با اتوبوس سفر كرده بودند. در پي اين موارد بود كه سازمان بسيج تصميم گرفت تا زمينه حمل و نقل اين زائران عزيز را از طريق قطار فراهم كند كه با پيگيري‌هاي مختلف از سال گذشته اين زمينه آماده شده است.

 

وي با اشاره به تقارن ايام نوروز با سفر كاروان‌هاي راهيان نور از مسئولين اين كاروان‌ها خواست تا براي اعزام داوطلبين براي حضور در كربلاي ايران از طريق قطار بسيج اقدام كنند.

 

رئيس سازمان گردشگري و اردويي بسيج با بيان اينكه هم اكنون دو رام ريل قطار در مسير تهران به اهواز با ظرفيت هركدام به تعداد 960 نفر به صورت روزانه فعال است، از همه مسئولان كاروان‌هاي راهيان نور در استان‌هايي كه در مسير راه‌آهن قرار دارند خواست، تا سفري بدون دغدغه و بيادماندني براي زائران فراهم كند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.