انتقاد سردارسليماني از برخي گزافه‌گويي‌ها درباره دفاع مقدس

د, 12/23/1389 - 10:56
انتقاد سردارسليماني از برخي گزافه‌گويي‌ها درباره دفاع مقدس

يكي از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس گفت: اگر فردي حقيقت جنگ را بداند و آن را بيان كند، هيچكس نخواهد توانست چيز گزافي را به جنگ نسبت دهد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج طلاب به نقل از روابط عمومي سپاه، سردار سرلشكر قاسم سليماني از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در يادواره سرداران و يك هزار شهيد شهرستان فسا ضمن اشاره به آثار دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر فردي حقيقت جنگ را بداند و آن را بيان كند، هيچكس نخواهد توانست چيز گزافي را به جنگ نسبت دهد.

 

وي ادامه داد: اگر ما گاهي مواقع چيزي را به غلط به جنگ نسبت مي‌دهيم به دليل عدم شناخت ما از جنگ است.

 

سليماني حماسه جنگ هشت ساله و راه شهيدان را همانند حماسه كربلا جاويد و ابدي دانست و افزود: آن چيزي كه حقيقت ديني جنگ ما را به نمايش مي گذارد حقيقتي است كه صحنه جنگ را شبيه كربلا كرده است.

 

وي خاطرنشان كرد: برگزاري يادواره شهدا سد محكمي در مقابل تهاجم فرهنگي دشمنان است و هيچ عملي تاثيرگذارتر و زيباتر از اين كار نيست.

 

اين فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس در پايان تصريح كرد: آنچه كه باعث شد جنگ به قله بزرگ عرفان و انسانيت برسد مهمترين بخش آن فرماندهي و رهبري امام راحل بود كه همگان را به سمت و سوي اسلام هدايت مي‌كردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.