مسئول بسیج طلاب : طلاب بسیجی با جوانان رابطه عاطفی بر قرار کنند

ش, 12/21/1389 - 11:50
مسئول بسیج طلاب : طلاب بسیجی با جوانان رابطه عاطفی بر قرار کنند

     حجه الاسلام نعیمی مسئول سازمان بسیج طلاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به انتقال فرهنگ دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور به عنوان مهمترین هدف این حرکت فرهنگی گفت : انتقال این فرهنگ در گرو تعامل خوب , صمیمی و رابطه عاطفی طلاب با جوانان و نوجوانان است .

     محمد نعیمی در این گفتگو به ضرورت حضور روحانیون در جمع زائران کربلای ایران اشاره کرد و گفت : روحانیون با حضور در این کاروان ها باید موهبت هایی که در جنگ برای ملت به ارمغان گذاشته شد برای نسل جدید و آحاد مردم تبیین کنند .

     وی استفاده از فضای معنوی سرزمین های نور برای طلبه های جوان را از دیگر اهداف این سازمان عنوان کرد و گفت : طلاب جوان مثل جوانان دیگر اقشار که جنگ را ندیده اند تشنه معارف فرهنگ دفاع مقدس می باشند که این فرصت می تواند آنها را در این مسیر کمک نماید .

     رئیس سازمان بسیج طلاب کشور با تأکید بر ضرورت استفاده راویان دفاع مقدس از بین رزمندگان طلبه گفت : اکثر روحانیونی که در دفاع مقدس حضور داشتند می توانند در حرکت بزرگ راهیان نور به عنوان راوی در کنار دیگر رزمندگان ادای تکلیف نمایند و با نگاه هنرمندانه ارتباط رخدادهای جنگ را با امدادهای غیبی و نقش کرامات اهل بیت (ع) را در پیروزی رزمندگان اسلام تبیین کنند .

نعیمی همچنین افزود : رزمندگانی که به عنوان راوی ادای وظیفه می کنند جنگ را در ابعاد نظامی برای مخاطب تشریح می کنند و این در حالی است که طلاب خود به عنوان یک بسته فرهنگی در این حرکت می توانند اثرگذار باشند و وقایع جنگ را با مقایسه حادثه عظیم عاشورا بیان نمایند .

     وی با بیان اعزام بیش از 1700 نفر از علما وطلاب نخبه سراسر کشور به راهیان نور در امسال افزود ؛ بنا داریم این تعداد را در سال های آینده افزایش دهیم .

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.