طلاب 14کشور جهان از یادمان‌ دفاع مقدس در خوزستان بازدید کردند

د, 12/16/1389 - 07:48
طلاب 14کشور جهان از یادمان‌ دفاع مقدس در خوزستان بازدید کردند

به گزارش خبرنگار بسیج طلاب خوزستان، به نقل از خبرگزاری رسا در اهواز، 90نفر از طلاب 14 کشور جهان، روز گذشته از مناطق عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس خوزستان بازدید و به مقام شهدای گمنام ادای احترام کردند.

این طلاب که از کشورهای روسیه، ویتنام، سنگاپور، فیلیپین، تایلند، هندوستان، پاکستان، مالزی، اندونزی، بنگلادش، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و ترکمنستان هستند در محل شهادت سردار رشید اسلام شهید دکتر مصطفی چمران در روستای دهلاویه حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

این افراد با پیشانی بندهایی با القاب معصومان(ع) و در دست داشتن پرچم‌هایی با نام امامان در این یادمان‌ها حاضر شدند و با سرشک دیده، قبور شهدا را شست و شو دادند و راویان فتح به روایتگری دلاور مردی های رزمندگان سپاه اسلام کرده و خاطرات شهدا برای این طلاب سخن گفتند.

بر اساس این گزارش، این طلاب که ازحوزه علمیه جامعه المصطفی(ص) قم هستند همچنین از یادمان شهدای گمنام چزابه در غرب شهرستان دشت آزادگان و شهدای مظلوم هویزه بازدید و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی داشتند.

زیارت شهدای گمنام طلائیه و شلمچه و بازدید از آثار به جای مانده از تجاوز نظامیان بعثی عراق به میهن اسلامی از دیگر برنامه‌های حضور طلاب خارجی در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در استان خوزستان است.

گفتنی است، طبق هماهنگی‌های لازم در استانداری خوزستان در سال جاری قرار است، حضور راهیان نور در استان با کمترین مشکل انجام شود و در این‌باره هماهنگی‌های لازم با دستگاه دولتی انجام شده است.

اسماعیل فریسی خوزستان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.