دکتر صفار هرندی : بیداری اسلامی در منطقه پس لرزه انقلاب اسلامی ایران است .

ش, 12/14/1389 - 11:46
دکتر صفار هرندی : بیداری اسلامی در منطقه پس لرزه انقلاب اسلامی ایران است .

به گزارش خبرنگار بسیج طلاب ؛ دومین دوره آموزش خبرنگاری ویژه خبرنگاران افتخاری سازمان بسیج طلاب صبح روز پنج شنبه 12 / اسفند /89 با حضور بیش از 40 طلبه خواهر و برادر از حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد .

در آغاز این برنامه دکتر صفار هرندی مشاور فرهنگی فرمانده سپاه طی سخنانی به تحلیل حوادث و رخدادهای بین المللی بویژه خیزش و بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا اشاره کرد و اظهار داشت ؛‌رخدادهای کنونی منطقه مقدمات تحولی بزرگ در عصر حاضر است که آیندگان از آن به عنوان نقطه عطف تاریخ یاد می کنند .

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه انقلاب ها و خیزش  اسلامی ملت های مسلمان منطقه را پس لرزه های انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و خاطر نشان ساخت : خیزش و بیداری اسلامی مسلمانان بر علیه دیکتاتورهای حاکم بر کشور های اسلامی پس لرزه های واقعه ای بزرگ به نام انقلاب اسلامی ایران است که بیش از 30 سال گذشته دوستداران نظام اسلامی ایران از عالم گیر شدن این انقلاب اسلامی در سراسر جهان خبر داده اند.

سردبیر سابق روزنامه کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : کابوس عالم گیر شدن و تکرار انقلاب اسلامی ایران در جهان آرامش و خواب روز و شب را از استکبار جهانی ، کشور های غربی و بویژه آمریکا سلب کرده است.

دکتر صفارهرندی در پایان از آغاز دومینوی سقوط دست نشانده های آمریکا خبرداد و اظهار داشت: رخداد ها و انقلاب های اخیر در شمال آفریقا نشان داد که دو مینوی سقوط دیکتاتورها آغاز شده است و با سقوط یک مهره دست نشانده آمریکا ، باید کشورهای عربی اسلامی منطقه شاهد سقوط دیگر دیکتاتور های حاکم بر ملت های مسلمان باشند .

خبرنگار بسیج طلاب : اسماعیل فریسی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.