واکنش شدید آيت الله العظمی مكارم به حوادث خونین بحرين

ی, 12/01/1389 - 08:47
واکنش شدید آيت الله العظمی مكارم به حوادث خونین بحرين

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیام شدید الحنی جنایات حاکمان ظالم و حلقه به گوش بیگانگان بحرین دربه خاک و خون کشیدن شیعیان این کشور را محکوم کردند. 

 

متن کامل پیام این مرجع تقلید که در آن ازهمه شیعیان و مجامع بین المللی خواسته اند در برابر این جنایات هولناک سکوت نکنند، بدین شرح است: 

 بسم الله الرحمن الرحيم

حوادث بسيار دردناكى در بحرين در جريان است، حاكمان ظالم و حلقه به گوش بيگانگان در آنجا حمام خون به راه انداخته‌اند و شيعيان را كه هيچ گناهى جز درخواست احقاق حقوق از دست رفته خود ندارند به وحشيانه‌ترين وضعى به خاك و خون مى‌كشند.

ما ضمن اينكه جنايات ضد انسانى حاكمان بحرين را شديدآ محكوم مى‌كنيم از جوامع بين‌المللى مى‌خواهيم كه در برابر اين جنايات هولناك سكوت نكنند و اجازه ندهند حاكمان خودكامه بحرين دست به هر جنايتى بزنند.

از شيعيان جهان نيز مى‌خواهيم كه در برابر اين جنايات سكوت اختيار نكنند و فرياد اعتراض خود را از هر سو در برابر اين دژخيمان بلند كنند تا شيعيان بحرين تصور نكنند تنها هستند و حاكمان آنجا نيز بدانند اين شيعيان مظلوم تنها نيستند، حكومت بحرين بداند اين‌گونه كارها سرانجام ريشه آنها را خواهد زد و مسلمانان بحرين از شر آنها نجات خواهند يافت.

اينجانب لازم مى‌دانم شهادت جوانان بحرينى را به همه علماى محترم و مبارز آن سامان و تمام اهالى محترم بحرين تبريك و تسليت عرض كنم و اميدوارم در پرتو خون اين شهيدان عاليقدر خداوند همه مشكلات اهالى محترم را حل فرمايد و از دشمنانشان انتقام گيرد.

(إنّ ربّک لبالمرصاد)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.