همایش مدیران و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج طلاب تهران

د, 11/25/1389 - 09:41
همایش مدیران و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج طلاب تهران

همایش مدیران و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج طلاب تهران با حضور مدیر حوزه های علمیه استان تهران - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا.... (ص) تهران بزرگ – مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و مدیران و فرماندهان پایگاههای بسیج طلاب برگزار شد.

در این مراسم که در دهه فجر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد،ابتدا حجت الاسلام طالبی مسئول مرکز بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ ضمن خیر مقدم به حضار به تشریح اهداف همایش پرداخت و تقدیر و تشکر از فعالان بسیج طلاب و ایجاد همدلی و مودت را بین اعضای شورای حوزه های مقاومت و مدیران مدارس علمیه را بعنوان مهمترین اهداف همایش عنوان کرد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا.... (ص) به ایراد سخن پرداخت و بیان کردند:بسیج طلاب از یادگاریهای امام راحل (ره) و مورد تاکید مقام معظم رهبری است. و همچنین خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر مدیران حوزه های علمیه با پایگاهها و اعضای شورای بسیج طلاب شدند. ایشان ضمن بر شمردن فضایل امام راحل (ره) و راز و رمز موفقیت امام (ره) از قول شهید مطهری بیان داشتند امام (ره) به هدف،به قول و به پرودگارش ایمان داشت.

وی با بیان اهداف سیاسی و مبارزاتی امام (ره) از عدم تغییر مواضع امام (ره) در مراحل مختلف اظهار داشتند. مواضع سال 68 امام (ره) با مواضع سال 42 هیچ تغییری نکرد و این نشان از استواری و انتخاب هدف الهی ایشان بود.

حجت الاسلام گواهی با بیان حوادث سال 88 و چرخش عده ای در راستای دنیا دوستی و فراموش نمودن اهداف انقلاب و زیر پا گذاشتن ارزشهای انقلاب یاد آور شدند : عدهای به نام مقدس مآبی تیشه به ریشه انقلاب میزنند.

در آخر سخنانشان متمسک شدن به ولایت و هراهی با ولایت را تنها راه نجات از دشمنان داخلی و خارجی نظام دانستند.

از دیگر سخنرانان این همایش حجت الاسلام حاج آقا خسرو شاهی مدیریت حوزه های علمی تهران بزرگ بود که با بیان خاطراتی از قبل از انقلاب و همراهی کردن با زمینه سازان انقلاب اسلامی، حرکت روحانیون فداکار و ولایی را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی می خواند و خواستار بسط و گسترش این شجره طیبه در مدارس علمیه  شدند.

و در پایان سخنانشان خطاب به روحانیت و وظیفه آنها در جامعه اضهار داشتند: باید زندگیمان را مطابق مولایمان امام علی (ع) کرده و در برابر حملات و برنامه های فرهنگی دشمن باید روحانیت از خود گذشتگی و ایثار داشته باشند.

سخنران آخر این همایش حجت السلام و المسلمین نعیمی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بودند که، موجودیت انقلاب اسلامی را از امام (ره) دانست و مشکلات دهه دوم و سوم انقلاب را بیشتر از دهه اول دانست.و بیان داشت:اگر نبود درایت مقام معظم رهبری عده ای انقلاب را بعد از امام (ره) منحرف می کردند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان به نقش روحانیت و طلاب پرداختند و یادآور شدند: در اجرای مطالبات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر جنبش نرم افزاری روحانیت و طلاب جوان و بسیجی باید پیش قدم باشند. همچنین در این همایش از برگزیدگان قشر به تعداد 14 نفر و نفرات اول تا سوم مسابقات نهج البلاغه تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.