نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:ملت بزرگ ايران ترفندهاي دشمن انقلاب را شناخته و خنثی کرده است

ش, 11/23/1389 - 11:25
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:ملت بزرگ ايران ترفندهاي دشمن انقلاب را شناخته و خنثی کرده است

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري ملت بزرگ ايران ترفندهاي دشمن انقلاب را شناخته و خنثی کرده است
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال و بختیاری ، آيت‌الله محمدرضا ناصري در جمع مردم بسیج شهرکرد ملت ايران را ملتي دانا و هوشيار خواند و گفت: ملت ايران تاكنون تسليم فتنه‌ها و ترفندهاي دشمن نشده و همچنان مقتدرانه در حمايت از نظام و انقلاب حركت مي‌كند.
امام جمعه شهرکرد 22 بهمن را يادآور حماسه‌آفريني عظيم و بي‌بديل ملت ايران دانست و اظهار داشت: در اين روز مردم به رهبري داهيانه معمار كبير انقلاب اسلامي توانست بساط پوشالي رژيم 2500 ساله شاهنشاهي را در هم پيچيده و عظيم‌‌ترين انقلاب تاريخ معاصر را به ثبت برسانند.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران يادگار امام راحل (ره) است، افزود: پيروزي انقلاب اسلامي مرهون بصيرت، شجاعت و مديريت امام خميني (ره)، خون شهدا و دلاوري‌هاي ملت حماسه‎آفرين كشور است كه بايد در راه حفظ و پاسداشت آن از هيچ تلاشي دريغ نكرد.
آیت الله ناصري ادامه داد: امام خميني (ره) نه تنها ملت ايران را بيدار كرد و آنها را از زير ظلم و ستم طاغوت آزاد نمود بلكه ساير ملت‌هاي آزاديخواه جهان را با رهنمودهاي حكيمانه خود آگاه ساخت و الگوي والاي انقلاب اسلامي را به آنها ارائه داد.
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري به اقدامات و فعاليت‌هاي دشمنان انقلاب در طول 32 سال گذشته اشاره كرد و گفت: هرچند در اين مدت شاهد تلاش‌ها و اقدامات شوم دشمن در براندازي و ضربه زدن به نظام بوديم اما به لطف الهي، هوشمندي ولي‌فقيه و بيداري ملت ايران اين اقدامات و توطئه‌ها يكي پس از ديگري خنثي شد.
آیت الله ناصري ملت ايران را ملتي دانا وهوشيار خواند و افزود: ملت ايران تاكنون تسليم فتنه‌ها و ترفندهاي دشمن نشده و همچنان مقتدرانه در حمايت از نظام و انقلاب حركت مي‌كند.
وي انقلاب اسلامي ايران را در تضاد مستقيم با خوي استعمار و سلطه‌گري مستكبران دانست و گفت: رسيدن به قله و هدف بيداري ملت‌ها و مقابله با ظلم و ستم استعمار و استكبار راهي پرمشقت با گردنه‌‌هاي نفس‌گير بوده كه با تكيه بر علل به وجود آورنده و نگهدارنده انقلاب از جمله توكل و اعتماد به خدا، وحدت مردم درسايه رهبري و ولايت مطلق فقيه امكان‌پذير شد.
نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختیاری مشاركت مردم در اجراي برنامه‌‌هاي ايام دهه فجر امسال را چشمگير دانست و گفت: انقلاب با وحدت و يكپارچگي، استقلال‌خواهي، آزادانديشي و وفاداري مردم به اسلام و پايبندي به فرامين رهبري به پيروزي رسيد و اين اصول بايد همچنان زنده و پاينده بماند.
آیت الله ناصري خاطرنشان كرد: مردم استان به مانند مردم كشور با حضور مقتدرانه و پرشكوه خود در راهپيمايي روز 22 بهمن همچون سال‌هاي گذشته بر خيالات واهي و نقشه‌هاي بي‌اساس دشمنان خط بطلان كشيدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.