آیت‌الله سبحانی: تكريم بسيجيان ، تكريم انقلاب اسلامي است .

ی, 08/30/1389 - 12:52
آیت‌الله سبحانی: تكريم بسيجيان ، تكريم انقلاب اسلامي است .

حضرت آیت‌الله سبحانی، از بسیجیان به عنوان بازوان انقلاب اسلامی یاد و از ایفای نقش بسیجیان در عرصه های مختلف تجلیل و قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، شامگاه امروز در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با قرائت آیه اکمال دین، عید سعید غدیر را تبریک گفت و هفته بسیج را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه تقارن هفته بسیج با عید سعید غدیر بسیار آموزنده است، از نقش بسیج در عرصه های مختلف دفاع مقدس، علمی و سایر عرصه ها قدردانی و تجلیل کرد.

حضرت آیت الله سبحانی، از بسیج به عنوان بازوی انقلاب اسلامی یاد کرد و ابراز داشت: در دفاع مقدس و سایر عرصه ها آن نهادی که سینه اش را سپر کرد و ایستاد، بسیج بود.

این مرجع تقلید اظهار داشت: تکریم کسانی که بازوی انقلاب هستند، در واقع تکریم اسلام و انقلاب اسلامی است و همه باید به این مساله مهم توجه کنند.

حضرت آیت الله سبحانی، خواستار رسیدگی بیشتر به بسیجیان شد و با تاکید بر ضرورت توجه به بیمه بسیجیانی که سابقه حضور در جبهه را دارند، یادآور شد: بسیجیان افرادی جان برکف و سلحشور هستند و نباید نسبت به این عده از تشویق و تجلیل غفلت کرد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: ما از همه کسانی که در خدمت انقلاب اسلامی و بازوی نظام هستند، تقدیر و تشکر می کنیم و باید به معیشت این افراد به ویژه به مساله بیمه آنان توجه کرد.

حضرت آیت الله سبحانی، با اشاره به ابعاد مختلف غدیر تاکید کرد: مساله غدیر در واقع مساله اکمال دین است و با توجه به اینکه پیامبر گرامی اسلام به دلایل مختلف فرصت و مجال تبیین فروعات را پیدا نکردند، اصول را بنا کردند.

وی ابراز داشت: حضرت رسول الله(ص) علت محدثه هستند، اما در ادامه باید علت مبقیه ای وجود داشته باشد که این بنا را حفظ کند، از این رو خدا به پیامبر(ص) می فرماید اگر این کار را انجام ندادی رسالت خویش را کامل نکرده ای.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.