حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی: پاسدار ولایت و ارزش ها باشیم

س, 08/18/1389 - 09:51
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی: پاسدار ولایت و ارزش ها باشیم

باید با تقویت ایمان و اعتقاد، پاسدار ارزش های اسلامی و ولایت فقیه باشیم. 

 

به گزارش مرکز خبر حوزه حضرت آیت‌الله علوی گرگان، روز دوشنبه 17 / 8 / 1389در دیدار جمعی از پرسنل هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه رشد و تعالی بشر وابسته به کلام خدا می‌باشد، گفتند: به هر اندازه ای که از کلام الهی بهره ببریم، به همان میزان در مسیر سعادت گام برداشته ایم.

ایشان بهترین پند را موعظه الهی دانسته و افزودند: هر کس از سخنان خدا تبعیت کند، رستگار خواهد شد.

*دوری از خدا، عامل بدبختی بشریت

معظم‌له عامل بدبختی بشر در زمان معاصر را غفلت از خدا عنوان کرده و گفتند: بیشترین بدبختی‌های بشر امروزی به خاطر غفلت و دوری از خدا و عدم شناخت و معرفت به وجود باری‌تعالی است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه یادآور شدند: انسان چون به این بارو نرسیده است که روزی به حسابش رسیدگی می‌شود، مرتکب گناه و معصیت می شود.

معظم له همچنین علت کشت و کشتارها در جهان را بی‌اعتقادی دانسته و تاکید کردند: این که گروهی در قالب دسته‌های تروریستی ایجاد و مردم را از بین می برند به علت آن است که دین و اعتقاد در آنها وجود ندارد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت حفظ ارزش های اسلامی و تبعیت از ولایت، خاطرنشان شدند: با تقویت ایمان و اعتقاد، پاسدار اسلام و ولایت باشیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.