آیت الله مقتدایی:حوزه همواره پشتیبان رهبری و نظام اسلامی است

ش, 08/08/1389 - 10:29
آیت الله مقتدایی:حوزه همواره پشتیبان رهبری و نظام اسلامی است

حوزه پشتوانه عظیم علمی برای نظام اسلامی به شمار می رود و همواره حامی و پشتیبان رهبری و نظام اسلامی خواهد بود. 

 

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله مقتدایی عصر امروز در گفتگوی رسانه ای با بیان این که مقام معظم رهبری فرزند حوزه و مرجع و زعیم آن می باشند، اظهار داشت: نظرات و دیدگاه های معظم له حقیقتا برای حوزه های علمیه و عموم حوزویان به سان یک منشور جاوید است که نقش بسزایی در رشد و بالندگی حوزه خواهد داشت.

*سفری نورانی و پر برکت

وی با تاکید بر این که سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم سفری نورانی و بسیار پربرکت بوده افزود:مردم و حوزویان قم استقبال بسیار اشتیاق آمیز و توام با عشق و محبت از  مقام معظم رهبری داشتند.

مدیر حوزه های علمیه همچنین سفر آیت الله العظمی خامنه ای را از جمله نعمت های بزرگ الهی به مردم و حوزه علمیه قم توصیف کرد و ابراز داشت: شاید هیچ کدام از سفرهای مقام معظم رهبری به استان های مختلف همچون سفر ایشان به شهر مقدس قم دارای ابعاد مهم کیفی و کمی و برکات بی نظیر نبوده باشد.

*نشست هایی دلچسب و شیرین با رهبر انقلاب

وی با اشاره به این که هم کلام شدن با رهبر فرزانه انقلاب و استماع نظرات حکیمانه ایشان در جمع حوزویان واقعا دلچسب، دلنشین و شیرین بود ، بیان داشت: مقام معظم رهبری نسبت به جلسات خصوصی و جمع های دوستانه بسیار اظهار علاقه می کردند و به ویژه نسبت به دو نشست با اعضای شورای عالی حوزه و اعضای جامعه مدرسین ،بسیار اظهار خرسندی می نمودند.

*جامعه مدرسین در نگاه رهبر حکیم انقلاب

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به برگزاری جلسه دوم رهبر معظم انقلاب با اعضای جامعه مدرسین گفت:معظم له در فرمایشات خودجامعه مدرسین را نهادی دارای نفوذی عمیق و بی بدیل توصیف کردند  و  همچنین فرمودند که این درخت ریشه دار امتحان خود را در حمایت از نظام اسلامی به خوبی پس داده است.

*حوزه همواره پشتیبان نظام اسلامی است

وی در ادامه با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سخنان خویش ضمن اشاره به لزوم تعامل و همکاری حوزه با نظام بر استقلال حوزه تاکید داشتند، خاطر نشان کرد: حوزه پشتوانه عظیم علمی برای نظام اسلامی به شمار می رود و همواره حامی و پشتیبان رهبری و نظام اسلامی خواهد بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.