رییس مجلس شورای اسلامی : استقبال قم از رهبر انقلاب، پایه ای جدید و مستحکم، برای انقلاب ایجاد کرد

پ, 08/06/1389 - 07:24
رییس مجلس شورای اسلامی : استقبال قم از رهبر انقلاب، پایه ای جدید و مستحکم، برای انقلاب ایجاد کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم قم با استقبال از رهبری معظم انقلاب، پایه ای جدید و مستحکم، برای انقلاب ایجاد کردند، که تأثیری فراواني در عرصه‌های بین المللی خواهد داشت.

 

دکتر علی لاریجانی، عصر امروز در آستانه اتمام سفر مقام معظم رهبری به قم در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای سفر معظم‌له برای قم، اظهار داشت: این سفر، بسیار مهم و ارزنده بود که ثمرات بسیار ارزشمندی برای قم و کشور داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال بی نظیر از مقام معظم رهبری در بدو ورود ایشان به شهر قم، اظهار داشت: استقبال از معظم‌له، جوششی بود که در قم به وجود آمد و یک جهش انقلابی را در این شهر و حتی کشور ایجاد کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم قم با استقبال از رهبری معظم انقلاب، عظمتی را خلق کردند، که در تاریخ مردم قم، ماندگار و پایه ای جدید و مستحکم، برای انقلاب ایجاد کرد.

وی افزود: این پایه جدید و البته مستحکم، تأثیری فراواني در عرصه بین المللی خواهد داشت که در تصمیم گیری های سران کشورهای دنیا و تحلیل های آنان روی جمهوری اسلامی، قطعا خود را نشان خواهد داد؛ به خصوص در شرایط فعلی که در عرصه بین المللی تصمیمات چالشی نسبت به کشورمان گرفته می شود.

* فرمایشات رهبری کلاس درس برای فضلاء و دانشجویان بود

علی لاریجانی، افزود: لایه دیگر فرمایشات رهبری، توجه به منظومه ای از فرمایشات ایشان است که به نوعی یک کلاس درس برای فضلای قم و یا دانشجویان به حساب می آمد.

وی در ادامه سخنان خود به دستاوردهای عمرانی شهر قم، در سفر مقام معظم رهبری و همچنین حضور هیأت دولت در همین راستا به قم اشاره کرد و گفت: برکات این سفر، برای قم که دارالعلم جهان اسلام محسوب می شود، برخی گره های کور در بخش شهری را باز کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.