فرقه ها از ما چه میخواهند؟!

چ, 08/11/1390 - 15:18
فرقه ها از ما چه میخواهند؟!


 پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب و روحانیون ، قم :
این روزها در رسانه های مختلف خبر تبلیغ فرقه ها در برخی مناطق کشور پر رنگ تر از همیشه منتشر می شود.تنوع فرقه ها و میزان تبلیغ آنها باعث حساسیت متدینین در مناطق مختلف کشور شده است.اما سئوال اصلی این است که این فرقه ها از ما چه می خواهند؟
چرا در بین کشورهای مختلف دنیا بیشترین هجمه فرقه ای علیه جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است؟
مهمترین و کوتاه ترین پاسخ به این سئوال را می توان در کیفیت و کمیت رشد تشیع در جهان و مفاهیم صادر شده از سوی انقلاب اسلامی ایران دانست.

در دوران جنگ سرد و خفقان حاکم بر دنیا که دین کم کم از یاد می رفت پیروزی انقلاب اسلامی باعث به هم خوردن معادلات جهان شد.به خصوص طرح شعار نه شرقی و نه غربی که نشان از استقلال این انقلاب داشت باعث خشم دشمنان آن شد.دستگاه استکبار دچار سرگیجه شدیدی شد و جنگ نابرابری را در همه ی عرصه ها علیه این انقلاب به راه انداخت.
آنچه بیش از همه باعث صف بندی سه جبهه کفر،شرک و نفاق علیه این انقلاب شد نوع مفاهیم و اندیشه هایی بود که توسط آن در جهان مطرح شد.
مهمترین نگرانی دشمنان اسلام را می توان در دو مساله خلاصه نمود:
1-انقلابی گری تشیع که از قیام خونین عاشورای حسین ابن علی علیه السلام نشات می گرفت، خطر بزرگی برای مستکبرین و عوامل منطقه ای آنان به شمار می رفت.شعار احدی الحسنیین و حرکت در مسیر احقاق حقوق مستضعفین عالم و مبارزه با طاغوت نمونه هایی از این الگوگیری بود.
2-مساله دوم موضوع انتظار و تلاش برای تشکیل حکومت نهایی مستضعفین در عالم بود.مساله مهدویت خواب را از چشم دشمنان اسلام ربوده است.تصور اینکه روزی مصلح کل خواهد آمد و بنای تفکرات و ساختارهای امانیستی بشری را منهدم خواهد کرد و حکومتی الهی تشکیل خواهد داد، برای دنیامداران عالم وسردمداران زرو زور گران است.
این دو عامل مهم که توسط انقلاب اسلامی به همه ی جهان معرفی شد و حتی در بین غیر مسلمین شور و قیامی به پا کرد مهمترین عوامل عصبانیت غرب از ما و انقلاب ماست.
حال برای شکستن این انقلاب و جلوگری از تشکیل حکومت صالحان باید فکری کرد و چه فکری بهتر از استحاله عقیدتی و تغییر مذهب.
رشد و توسعه تبلیغات فرقه ای از طریق راه اندازی هزاران سایت،وبلاگ و صدها شبکه ماهواره ای نشان از عزم جدی مخالفین برای استحاله دارد.
از این رو همه فرقه ها ابزاریست برای شکستن مرکزیت تفکر انقلابی در دنیا یعنی جمهوری اسلامی ایران.
مطمئنا هر چه جلوتر خواهیم رفت این مسائل تشدید خواهد شد اما آنچه مهم است این است که ما با تمام توان در راه گسترش و نشر تعالیم الهی تشیع قیام کنیم و منفعلانه برخورد نکنیم 

عمران چراغي/ 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.