آیت الله باریک بین:تعامل صدا و سیما با حوزه علمیه تقویت شود

چ, 05/25/1391 - 08:59
آیت الله باریک بین:تعامل صدا و سیما با حوزه علمیه تقویت شود

آیت الله باریک بین خواستار تعامل و همکاری بیشتر صدا و سیما با حوزه های علمیه شد و بیان داشت: مدیران و برنامه سازان رسانه ملی باید از ظرفیت حوزه و روحانیت در جهت تقویت برنامه های دینی وفرهنگی رسانه ملی بهره گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین  در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز استان

به نقش رسانه ملی در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای کشورمان باید الگوی ترویج مفاهیم حیاتبخش دینی در کشور باشد.

 وی با بیان این که رسانه ملی باید شعاع تأثیرگذاری برنامه های خود را تقویت کند، افزود: حفظ و تقویت فرهنگ ناب اسلامی باید مهم ترین رویکرد صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید برتقویت برنامه های بومی با مضامین دینی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: برنامه هایی که با رویکرد غربی باشد زمینه ساز خدشه دار شدن استقلال فرهنگی ما خواهد شد.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که رسانه ملی باید در ترویج و تبلیغ معارف دینی از شیوه های مناسب استفاده کند، تصریح کرد: صدا وسیما می تواند در گسترش ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه بسیار نقش آفرین باشد.

 

وی رسالت صدا وسیما در ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ملی باید در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نسبت به ارائه الگوهای مناسب به جامعه تلاش کند.

 

آیت الله باریک بین در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تعامل و همکاری بیشتر صدا و سیما با حوزه های علمیه شد و بیان داشت: مدیران و برنامه سازان رسانه ملی باید از ظرفیت حوزه و روحانیت در جهت تقویت برنامه های دینی و فرهنگی رسانه ملی بهره گیرند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که صدا و سیما باید از ظرفیت فکری علما و روحانیان برجسته کشور بیشتر بهره گیرد، ادامه داد: استفاده از پتانسیل بالای حوزه های علمیه می تواند در محتواسازی برنامه های صدا و سیما نقش آفرین باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز دراین دیدار با اشاره به این که درآینده ای نزدیک برنامه های این مرکز 24 ساعته می شود، گفت: این مرکز همه تلاش خود را برای بهره گیری از توان حوزه و روحانیت در برنامه سازی به کار خواهد گیرد./950/پ202/ب
/ پایان خبر /

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.