حوزه پایگاه فکری نظام جمهوری اسلامی است

ش, 05/21/1391 - 08:32
حوزه پایگاه فکری نظام جمهوری اسلامی است

  معاون پارلمانی رییس جمهور در بازدید از بخش حوزوی نمایشگاه قرآن گفت :حوزه پایگاه فکری نظام جمهوری اسلامی است ومتناسب با نیازهای کشور تولید محتوا می کند. 

دکتر  لطف الله فروزنده در بازدید از بخش حوزوی بیستمین  نمایشگاه بین المللی  قرآن در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب اشاره با آثار ارائه شده در بخش حوزوی اظهار داشت:آثار ارائه شده قرآنی نشان

می دهد جهت گیری حوزه علمیه به سمتی است که متناسب با نیازهای جامعه تولید محتوا می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور، حوزه را پایگاه فکری نظام برشمرد وافزود:باید فضایی در حوزه فراهم شودتا  نیازهای جامعه به آنجا برود وحوزه با استفاده از ظرفیت هایی که دارد بر اساس آن،نیاز های جامعه را جواب دهد.

وی بیان داشت: تنوع آثاری که از حوزویان در بخش حوزوی نمایشگاه عرضه شده است بیانگر این مطلب است که حوزه به اقتضائات روز هم توجه دارد وآثار خوبی به جامعه ارائه می کند.

فروزنده غرفه حضرت عباس (ع)را درنمایشگاه قرآن کار خوب وابتکاری نو بیان کرد وآن را پیوند قرآن با اهل بیت (ع)برشمرد وگفت: نمی شود این غرفه را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد؛ چون یادآور پیوند قرآن با اهل بیت (ع)است وفضای برای مردم فراهم کرده  تا بتوانند به صورت نیابتی زیارت انجام دهند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.