حضور هزار مبلغ در مساجد استان گیلان در ماه مبارک رمضان

س, 04/27/1391 - 07:43
حضور هزار مبلغ در مساجد استان گیلان در ماه مبارک رمضان

  همایش طلایه‌داران تبلیغ در گیلان با حضور ائمه جماعات و مبلغین گیلان برگزار می شود و باید ها و نبایدها در رابطه با مسائل تبلیغی در این همایش مورد توجه قرار می‌گیرد و در این راستا هزار مبلغ در ماه رمضان در مساجد گیلان فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ  با حضور ائمه جماعات و مبلغین و مبلغات سراسر استان گیلان در شهرشتان رشت خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین گلمیرزاده در حاشیه غبارروبی از مسجد "سوخته تکیه"  شهرستان رشت، در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه همه ساله با ورود به دهه سوم ماه شعبان، غبار روبی از مساجد استان گیلان در کنار سایر برنامه های دینی انجام می شود، اظهار داشت: در واقع این غبار روبی ها بهانه ای است تا بتوانیم غبار گناهان را از قلب که جایگاه حقیقی خداست پاک کنیم.

وی در ادامه، ایجاد زمینه برای مشارکت همگانی اقشار مختلف از جمله جوانان و نوجوانان و نیز تشکلهای اثر گذار را از جمله مهمترین اهداف غبار روبی از مساجد عنوان کرد و گفت: مسجد به عنوان محل عبادت، همواره مورد توجه بزرگان دینی قرار گرفته است، لذا ماه مبارک رمضان نیز فرصتی است که ما می توانیم با ارتباط هر چه بیشتر با این مکان مقدس، خود را به روش و سیره اهل معرفت نزدیک کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته، همایشی به عنوان طلایه داران تبلیغ با حضور ائمه جماعات و مبلغین و مبلغات سراسر استان برگزار می شود، اضافه کرد: هم اکنون این همایش در شهرستان ها در حال برگزاری است و در مرکز استان نیز این همایش در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گلمیرزاده انسجام و سازماندهی مبلغین و مبلغات را در حوزه های تبلیغی و نیز ایجاد وحدت رویه بین آنها را از مهمترین علل برگزاری این همایش برشمرد و خاطرنشان کرد: تبیین باید ها و نبایدها در رابطه با مسائل تبلیغی از نکات مهمی است که در این همایش به آن توجه ویژه می شود.

وی با بیان اینکه بیش از هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان در مساجد استان فعالیت تبلیغی، فرهنگی می کنند، افزود: برنامه های قرآنی، محافل انس و جلسات آموزشی در مساجد و تکایا از جمله مهمترین کارهای برنامه ریزی شده در ایام ماه مبارک رمضان است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.