با امام زمان(عج) عهدی دوباره ببندیم

س, 04/13/1391 - 07:30
با امام زمان(عج) عهدی دوباره ببندیم

 حضرت آیت الله صافی در پیامی با تاکید بر اجتناب از گرایش های انحرافی در عرصه مهدویت، گفتند: همه به ویژه جوانان باید با امام زمان(عج) تجدید عهد کرده و شعور دینی خود را بالا ببریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب مشروح پیام این مرجع تقلید به هشتمین جشنواره فرهنگی مهدویت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

السَّلام علي مولانا صاحب العصر و الزمان بقية الله ارواح العالمين له الفداء و علي آبائه الطّاهرين و علي شيعته المتمسِّكين بأمره، و الفائزين بولاية، المنتظرين لظهوره و رحمة الله و بركاته

با سلام و تبريك صميمانه و خالصانه خدمت حضّار محترم، ارادتمندان و چاكران آستان فرشته پاسبان صاحب ولايت كامله تامه عبد يگانه خدا حضرت بقية الله مولانا الامام المهدي ارواح العالمين له الفداء كه در اين جشن باشكوه به شرف حضور نايل شده، و خود را در معرض نسايم بركات و رحمت‌‌‌‌هايي كه در آن نازل مي‌شود قرار داده‌اند، مراتب سپاس و تشكر خود را از برگزاري اين مجلس قدسي ابراز مي‌دارم؛ به اميد آن كه به حكم «الراضي بفعل قوم كالداخل فيهم» از بركات كثيره و رحمت‌هاي واسعه الهيه كه انشاءالله تعالي بر اين جلسه و امثال آن نازل خواهد شد بهره‌مند، و در شمار آن سعادتمندان محسوب شوم.

كمتر موضوعي پيدا مي‌شود كه مانند موضوع مهدويت و سخن‌گفتن از آن وليّ يگانه، شنونده را به وجد و نشاط آورد، و كمتر نوشته‌اي مانند كتاب‌ها و مقالاتي كه در ارتباط با معرفي آن حضرت نوشته شود خواننده دارد.

در طول سال، اگر چه دل‌هاي مؤمنان به ياد آن حضرت و حضور در مجالس و محافل ولائي مشغول است ولي همگان منتظر ايام با بركت شعبان المعظم و در انتظار انجام مراسم دهه مباركه مهدويت مي‌باشند كه عهد خود را با آن حضرت تجديد، و ايمان و شعور ديني خود را تازه و نو نمايند.

دهه‌ي فرخنده مهدويت، مكتب و دانشگاهي است كه با آن كاستي‌هايي كه به واسطه غفلت برخي در حيات ديني و سياسي اسلامي و اخلاق اجتماعي پيش مي‌آيد تدارك مي‌شود، و همگان به حفظ سنّت‌هاي اسلامي و احترام از استقلال ديني ترغيب مي‌شوند.

امروز دنياي به اصطلاح متمدن، بسياري از قبايح و مظالم را فخر و مدح دانسته و از معنويات و فضايل و ايمان به عالَم غيب كنار رفته و به بي‌معنايي و پوچي اين جهان و ابتذال، گرايش دارد و به بهانه و اسم‌هاي به ظاهر خوب، فساد، فحشا و ملاهي و مناهي را ترويج مي‌نمايد.

در اين اوضاع، حفظ استقلال، شخصيت ديني، افتخار به هويت مذهبي، ثبات و استقامت بر سنن اسلامي، اجتناب از وقوع در جاهليت ثانيه و گرايش‌هاي انحرافي فكري و عملي بايد وجهه همّت همه مخصوصاً جوانان عزيز باشد، وهمگان با نصب العين قراردادن آيه كريمه «وَلهِقا الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِينَ» عزت و غيرت ايماني خود را گرامي بدارند، و با توجه به آن همواره در علم و تحصيل و قدرت و فرهنگ، رو به جلو و تقدم، و در كسب مكارم و عزت، كوشاتر باشند

امثال اين برنامه‌ها همه نشان از بيداري و هشياري و آگاهي جوانان دارد، و اين علائق خالصانه از سوي آنان كه باعث احياي امر ولايت حضرت ولي عصر ارواح العالمين له الفداء مي‌باشد، همه موجب اميدواري و نويدبخش آينده بهتر و درخشان‌تر و طليعه جامعه‌اي پوياتر و مقاوم‌تر است.

در پايان، دست نياز به درگاه خداوند متعال برداشته، و با حالت انابه و تضرع عرض مي‌كنيم:

خداوندا فرج موفور السرور آن امام عزيز و مهربان را نزديك فرما، و جهان را از عدالت واقعي و سعادت حقيقي در ظلّ عنايات آن حضرت برخوردار فرما، و پرچم اسلام راستين - كه همان تشيع و ولايت اهل بيت عليهم السلام است- را در سراسر دنيا در اهتزاز درآور. اللّهم اجعلنا من اعوانه و انصاره و من المستشهدين بين يديه.

قال اللّه تعالى: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ.

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

لطف اللّه صافي

10 شعبان المعظم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.