حضور 9هزار استاد دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه

چ, 04/07/1391 - 07:37
حضور 9هزار استاد دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه

  طرح ضیافت اندیشه امسال با حضور 9هزار استاد دانشگاه در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  ،حجت الاسلام والمسلمین کرمی  در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید در این ماه

خبر داد و اظهارداشت:امسال این طرح با حضور 9هزار نفر از اساتید دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می گردد.

وی افزود:در قم نیز این طرح همزمان با کشور برگزار گردیده و هرکدام از دانشگاههای استان به صورت جداگانه این مراسم را برگزار می کنند .

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم  با یادآوری اینکه ازدانشگاه قم نیزامسال 50 استاد در این طرح شرکت می کنند گفت:این برنامه از نهم تا نوزدهم مردادماه به مدت 10روز به همراه خانواده­های اساتید در مشهد مقدس برگزارخواهدشد.

وی اخلاق حرفه ای ،اخلاق استادی و تعلیم و تربیت اسلامی را ازجمله موضوعات این برنامه عنوان کرد و ابرازداشت:علاوه بر دانشگاه قم هرکدام از دانشگاه های دیگر استان نیز به طور جداگانه این طرح را برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی خاطرنشان ساخت: علاوه برتعداد ذکر شده در سطح کشوری به همین تعدادنیز در طول سال آموزش های لازم را در این زمینه فرا خواهند گرفت.

وی یادآورشد : در همین راستا 120نفر از اساتید قم نیز در شهریور ماه در این طرح حضور یافته و نظریه سیاسی اسلام و دیگر مباحث در نظر گرفته شده را فرا خواهند گرفت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم  در ادامه سخنان خود با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد اذعان داشت:طرح معرفت افزایی ازجمله برنامه های این نهاد بود که با حضور بیش از 350 استاد با سخنرانی آیت الله یزدی  و با موضوع علم دینی و اسلامی شدن دانشگاهها برگزار گردید که با استقبال خوب اساتید و دیگر دانشگاههای کشور مواجه شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.