پیاده روی عاشقان امام زمان به سوی کربلا آغاز شد

چ, 04/07/1391 - 07:26
پیاده روی عاشقان امام زمان به سوی کربلا آغاز شد

پیاده روی عاشقان امام زمان (عج) در شهرهای مختلف عراق خصوصا شهرهای جنوبی این کشور به سوی شهر مقدس کربلا برای حضور در مراسم میلاد منجی عالم بشریت آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب پیاده روی عاشقان حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) به سوی شهر مقدس کربلا برای حضور در مراسم میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) در عراق آغاز شد.

قشرهای مختلف ملت عراق که هر ساله در آستانه سالروز میلاد فرخنده و با سعادت حضرت ولیعصر (عج) از شهرهای مختلف این کشور به سوی کربلا روانه می شوند، امسال نیز با پای پیاده عازم کربلا شده اند تا میلاد مهدی موعود (ع) را در کنار بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) جشن بگیرند.

شهروندان استان میسان در جنوب عراق پیشگامان این پیاده روی به شمار می آیند و پیاده روی به سوی شهر مقدس کربلا را از روز گذشته آغاز کرده اند.

پیاده روی عاشقان امام زمان در حالی انجام می گیرد که گرمای طاقت فرسایی در عراق وجود دارد و تنها با عشق و علاقه می توان در این گرمای شدید از شهرهای مختلف خصوصا جنوب عراق که گرم ترین منطقه این کشور به شمار می آید، پیاده روی کرد.

نکته جالب اینکه اکثر کسانی که امسال با پای پیاده جهت حضور در مراسم میلاد امام زمان (ع) به سوی کربلا روانه شده اند را جوانان تشکیل می دهند که با شور و علاقه خاصی در حال پیاده روی هستند.

هیأت های مردمی نیز همانند سایر مراسم های مذهبی در مسیرهای مختلف به خدمتگزاری به زائران می پردازند و امکانات مورد نیاز عاشقان ولایت را فراهم می سازند./980/ب911/ک

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.