شهادت آیت الله بهشتی سند جنایت جبهه نفاق و استکبار است

د, 04/05/1391 - 06:59
شهادت آیت الله بهشتی سند جنایت جبهه نفاق و استکبار است

حجت الاسلام موسوی شکوری گفت: حادثه حزب جمهوری اسلامی از تلخ‌ترین حوادث ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بود که به عنوان سند جنایت دو جبهه نفاق و استکبار در سینه تاریخ خواهد ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی، 

در دیدار با کارکنان دادگستری شهرستان خوی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در دفتر امام جمعه این شهر حضور پیدا کرده بودند، گفت: حادثه حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و

جمعی دیگر از بهترین فرزندان ملت متعهد ایران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با توطئه دشمنان داخلی و بین المللی از تلخ‌ترین حوادث ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بود که به عنوان سند جنایت دو جبهه نفاق و استکبار در سینه تاریخ خواهد ماند.

رییس حوزه علمیه خوی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دادگستری و قضات گفت: اقامه قسط و عدالت در جامعه بزرگ ترین رسالت قوه قضائیه است همان رسالتی که بخشی از فلسفه بعثت انبیا را تشکیل می دهد. همچنان که قرآن می فرماید«لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ»

مسؤول شورای فرهنگ عمومی خوی در ادامه سنگینی مسؤولیت دنیوی و اخروی قوه قضائیه، در منظر مردم و افکار عمومی بودن عملکرد قضایی، تخصصی و به روز بودن تمامی وظایف و مورد نقد مداوم قرارگرفتن قضات دادگستری را از ویژگی‎های قوه قضائیه برشمرد.

وی در ادامه خطاب به قضات حاضر در جلسه عبرت آموز بودن برخورد با مفسدان و متجاوزان به حقوق مردم، ضرورت مبارزه با مفاسد و مفسدان اقتصادی، نظارت برکارکرد قوه، برخورد با متخلفان درون قوه، جلب اطمینان و رضایت مردم به عنوان خروجی قوه قضاییه را از مطالبات ولی امر مسلمین از قوه قضائیه برشمرد.

مسؤول ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر خوی خطاب به رییس دادگستری و دادستان این شهر گفت: دفتر امام جمعه، شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در زمینه پیشگیری از جرم و از بین بردن زمینه های جرم در جامعه و بررسی و ریشه‌یابی برخی از ناهنجاری ها و منکرات در اجتماع آماده همکاری با دادگستری هستند.
 
قابل ذکراست، صادقی پور، رییس دادگستری خوی در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد یک ساله دادگستری این شهرستان را ارائه کرد./914/پ203/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.