مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه به دست مراجع تقلید

س, 03/30/1391 - 07:08
مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه به دست مراجع تقلید

 مراسم عمامه گذاری طلاب همدانی حوزه علمیه قم صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب همزمان با سالروز بعثت رسول اکرم(ص) مراسم عمامه گذاری پنج نفر از طلاب همدانی حوزه علمیه قم با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی در بیت این مرجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که طلاب همدانی مقیم قم حضور داشتند پنج نفر از این طلاب به دست حضرت آیت‌الله نوری همدانی ملبس به لباس روحانیت شدند.

در این مراسم تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) عصمت و طهارت در حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی به ذکر فضایل و مناقب پیامبر اعظم(ص) در سالروز مبعث آن رسول مهربانی پرداختند.

لازم به ذکر است، صبح امروز نیز مراسم جشن و سرور به مناسبت بعثت پیامبر اکرم(ص) در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد و تعدادی از طلاب به دست این مرجع تقلید ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

همچنین بعد از نماز مغرب و عشا نیز تعدادی از طلاب حوزه علمیه به دست حضرت آیت‌الله جوادی آملی در مؤسسه اسراء ملبس به لباس مقدس روحانیت خواهند شد./927/پ202/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.