قطار پیشرفت ایران اسلامی توقف ندارد

چ, 03/24/1391 - 07:03
قطار پیشرفت ایران اسلامی توقف ندارد

 آیت الله موسوی جزایری قطار پیشرفت ملت ایران را پیشرو دانست و اظهار داشت: هیچ گونه توقف و ایستایی در انجام پروژه های عمرانی، حفاری و صنعتی دیده نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان،  در مراسم تجلیل از متخصصان سخت کوش پروژه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی

که در ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد، با اشاره به تأسیس مساجد باشکوه در این شرکت، ابراز داشت: این گونه بناها مؤمنان و نمازگزاران را برای انجام راز و نیاز با خدای خویش ترغیب و مجذوب می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم شکرگزاری نعمت های خداوند متعال اظهار داشت: همواره باید شاکر نعمت های فراوان خداوند باشیم؛ چراکه این امر سبب فزونی نعمات از سوی خداوند می شود و قطعا کفران نعمت های خداوند سبب نازل شدن عذاب الهی خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در سال 91 اضافه کرد: عمل به پیام مقام معظم رهبری باید برای مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی یک تکلیف تلقی شود و از هرگونه تلاش در راستای منویات مقام معظم رهبری نباید دریغ کرد.

پشتکار و تجلیل از تلاشگران دو جنبه اساسی شعار امسال است

وی با تأکید بر این‌که نامگذاری سال 91 نباید یک شعار تو خالی برای مردم تلقی شود، تصریح کرد: نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری دارای دو جنبه می باشد.

آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: باید با اتکا به همت عالیه خود و پوشیدن لباس کار به دل چاه های نفتی و دکل های حفاری بزنیم و برای تعالی نظام اسلامی ایران تلاش و کوشش کنیم که این جنبه عملی شعار امسال است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تجلیل از تلاشگران عرصه تولید ملی و اقتصاد کشور جنبه دیگر پیام مقام معظم رهبری در سال 91 است؛ چراکه این کار سبب می شود که خط شکنان صنعت اقتصادی کشور به کار خود و آینده دلگرم شوند و با شور و اشتیاق بیشتری در راه نظام اسلامی ایران گام بردارند.

پیشرفت ایران اسلامی توقف ندارد

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان این‌که دشمنان در گذشته با تبلیغات سوء خود تهمت ناتوانی و عدم دارا بودن دانش فنی را به جوانان این مرز و بوم می زدند، اظهار داشت: در برهه کنونی شرایط کاملا فرق کرده و کارها در حال توسعه است و هیچ گونه توقف و ایستایی در انجام پروژه های عمرانی، حفاری و صنعتی دیده نمی شود.

آیت‌الله موسوی جزایری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: همان جوانانی که از سوی دشمنان به عدم دارا بودن از دانش فنی متهم می شدند در برهه کنونی دل به دریا زدند و کاری که کاملا زیر سلطه آمریکا و انگلیس بوده را به دست گرفته و با نام ایران و شهدا حفاری در دل دریا را با موفقیت انجام داده‌اند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این‌که مملکت ما مملکت رسول الله(ص) است، افزود: در برهه کنونی در لوای دینی زندگی می کنیم که رهبر آن حضرت رسول الله (ص) بر دست پینه بسته کارگر بوسه می زند و به این بوسه خود افتخار می‌کند.

وی اضافه کرد: زمانی که حضرت رسول الله (ص) وضو می گرفتند انبوهی از جمعیت برای تبرک جستن از آب وضوی ایشان دور حضرت را می گرفتند اما مشاهده می کنیم که اشرف مخلوقات عالم بر دست پینه بسته کارگر بوسه می زند و این نشان از جایگاه والا و عالی کارگر نزد خداوند متعال و رسول الله(ص) است.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به نامه امیرمؤمنان حضرت علی (ع) به مالک اشتر ابراز داشت: حضرت در این نامه که بیش از صدها اسلوب مدیریتی در آن نهفته است به مالک می فرماید«ای مالک؛ مبادا در مجموعه‌ای که تحت مدیریت تو هستند نیکوکار و بد رفتار در نظر تو مساوی باشند، اگر به آنها با یک چشم نگاه کردی سبب برهم زدن جامعه خواهی شد و سبب می شد که افراد خدمت‌گزار نسبت به خدمت‌گزاری‌شان دلسرد و نا امید و افراد بدرفتار و خائن نسبت به کار شیطانی خود دلگرم و امیدوار شوند»

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که بر دستان پرتوان و زحمتکش حفار مردان شرکت ملی حفاری ایران بوسه می زنم، اظهار داشت: بوسه بر دستان این عزیزان افتخار است، چراکه این عزیزان سربازان فداکار جبهه تولید هستند و خدمات آنها بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این‌که در برهه کنونی در یک جنگ اقتصادی و تحریم شکننده به سر می بریم، گفت: به شکرانه خداوند با وجود مدیرانی متدین و مؤمن، دیگر زیر پرچم آمریکا و اسراییل سینه نمی زنیم و خودمان با برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس سبب شدیم که دیگر کشورها بیایند در زیر پرچم ایران کار و تخصص حفاری را فرا گیرند.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این‌که این موفقیت‌ها همگی از برکات انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) است اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب همیشه دشمن نا امیدی و ناتوانی را به ملت ایرانی القا می کرد، اما امام خمینی(ره) با دوراندیشی و رفتار پیامبر گونه خود چراغ امید و روشنایی را در دل مردم ایران روشن کردند و این موفقیت ها با تأسی از روح قدسی پیر جماران برای ایران اسلامی بدست آمده است.

آیت‌الله موسوی جزایری در بخش پایانی سخنانش با حمایت قاطع از بیداری اسلامی در کشورهای بحرین، مصر، یمن و تونس، پرچمدار و مسبب اصلی این بیداری‌ها را انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام خمینی(ره) معرفی کرد./9461/پ201/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.