آيت الله موسوي جزايري:نمایندگان مجلس به کمک متولیان فرهنگی بیایند

ش, 03/20/1391 - 08:24
آيت الله موسوي جزايري:نمایندگان مجلس به کمک متولیان فرهنگی بیایند

 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پشتیبانی نمایندگان مجلس شوری اسلامی در راستای تأسیس و راه اندازی مساجد، حوزه های علمیه، دانشگاه های اسلامی، برگزاری نماز جمعه های باشکوه کارگشا خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز،  در نخستین گردهمایی مشترک ائمه جمعه و نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه دشمنی با اسلام به وضوح در ایجاد توطئه در انقلاب مصر و شورش های سوریه، کارشکنی در مذاکره ایران با 1+5، تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه میان مسلمانان مشاهد می شود.

وی با بیان این که امروزه در رکاب ولی فقیه و نائب حضرت حجت(عج) باید سربازی برای اسلام و مسلمانان باشیم ابراز داشت: ائمه جمعه و نمایندگان مجلس برای اعتلای کلمه الله و حضور جدی در تقابل اسلام با کفر، اتحاد و همفکری مطلوبی داشته باشند.

امام جمعه اهواز با بیان این که مسائل فرهنگی زیر بنای مسائل دیگر کشور است، اظهار داشت: با توجه به این که بیشتر مسائل فرهنگی بر عهده ائمه جمعه است، از این رو پشتیبانی نمایندگان مجلس شوری اسلامی در راستای تأسیس و راه اندازی مساجد، حوزه های علمیه، دانشگاه های اسلامی، برگزاری نماز جمعه های باشکوه کارگشا خواهد بود.

وی با تأکید بر این که ائمه جمعه منصوب از سوی ولی فقیه نسبت به مسائل شهری مسؤولیت شرعی دارند، عنوان کرد: ائمه جمعه نسبت به مسائل اجرایی و عمرانی از بعد ارزشی حق نظارت را دارند و احیا کننده و تحقق بخش ارزش های متعالی اسلام هستند.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که هماهنگی و همدلی و همفکری ائمه جمعه و نمایندگان مجلس در دو جا مؤثر واقع می افتد، تصریح کرد: به پایان رساندن طرح های ملی و کلان استانی، جایی است که ائمه جمعه و نمایندگان مجلس می توانند با همکفری و پشتیبانی همدیگر کارها را پیگیر باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که نمایندگان مجلس با هدف خدمت به نظام اسلامی از همه ظرفیت خود استفاده کنند، اضافه کرد: امیدواریم نمایندگان خوزستان با توجه به استعداد و ظرفیت فکری و مدیریتی آنان در جایگاه مطلوبی در مجلس قرار گیرند.

امام جمعه اهواز همچنین خواستار حضور جدی، فعال و مؤثر نمایندگان مردم خوزستان در کمیسیون های وابسته به زیر ساخت‎های استان در مجلس شورای اسلامی باشند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت: انشاء الله برای آینده یک میثاق شریف شرعی برای خدمت به اسلام و مردم ببندیم./9463/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.