شبکه‎های ضدفرهنگی و متصل به دشمن شناسایی شود

س, 03/16/1391 - 07:53
شبکه‎های ضدفرهنگی و متصل به دشمن شناسایی شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اشاره به قیام خونین 15 خرداد و اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن اکنون با هدف‌گیری

اعتقادات دینی مردم، به جنگ با جوانان وارد شده که باید مراقب باشیم و شبکه‌های متصل به دشمن را شناسایی و منهدم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‏‌و‏‌گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  با اشاره به سالروز

ارتحال امام راحل و قیام پانزدهم خرداد، با اشاره به گذشت 23 سال از فراق امام راحل، اما اندیشه‌ها و گفتمان‌های این بزرگ مرد تاریخ جهان هر روز برجسته می‌شود، گفت: ابعاد مختلف اندیشه‌های ناب امام راحل هر روز بیشتر برای ملت‎های جهان مشخص می‌شود.

وی با بیان این که امروز گفتمان امام راحل به یگ گفتمان جهانی تبدیل شده است، افزود: اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با وجود همه تلاش ها و توطئه افکنی‏های دشمنان کینه توز ملت ایران اسلامی، هر روز برجسته تر از روز دیگر در سطح جهان می درخشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در سه دهه اخیر تلاش های گسترده‌ای برای نابودی و براندازی این نظام الهی از سوی مستکبران عالم صورت گرفت، بیان داشت: اما این اندیشه‌های ناب امام راحل بود که همه توطئه‌های مذبوحانه دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، زهد، تقوا، کمال، ایمان، شجاعت، سادگی و مردمی بودن را مهم‌ترین عامل عشق و علاقه قلبی ملت‌های آزاد دنیا به امام راحل دانست و تصریح کرد: همه ملت‌های آزاده دنیا امام راحل را از خود می‌دانستند و ایشان را به عنوان پدر و رهبری دلسوز برای خود انتخاب کرده بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) افقی جدید و متعالی را به ملت های دنیا نشان داده بود، بیان داشت: امام راحل شخصیتی متعالی بود که حقیقت انسانی را شناخت و آن را به ملت‌ها منتقل کرد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که اندیشه‌های ناب امام راحل منطبق بر احکام ناب اسلامی و شریعت محمدی بود، تصریح کرد: ایشان با اخلاصی که در عمل داشتند توانستند اندیشه های ناب اسلامی را برای جهانیان تبیین کنند و آنها به ادامه این مسیر رهنمون سازند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) همواره به دنبال برپایی عدالت بود، خاطرنشان کرد: ایشان هیچ گاه ذره ای از این موضع عدول نکردند و همواره بر این باور بودند که باید عدالت علی در جامعه برپا شود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به این که مکتب امام راحل برآمده از مکتب اسلام ناب بود، تصریح کرد: امروز ادامه این مکتب انسان زا، تعالی و سعادت همه انسان ها را در پی خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به قیام پانزدهم خرداد اشاره کرد و افزود: در 15 خرداد سال 42 دشمنان با کشتار مردم بی دفاع و راه انداختن حمام خون در قم، سند نابودی خود را امضا کردند و این مجاهدت در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: قیام پانزده خرداد، نهضتی بود برخاسته از متن مردم و سربرآورده از غیرت دینی آنها و هیچ برنامه‌ریزی قبلی در آن دخالت نداشت و حرکت خودجوش مردم موجب بروز چنین حادثه‌ای ارزشمند در تاریخ اسلام شد که نهال انقلاب اسلامی ایران را تنومند کرد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ایران اکنون در جایگاه فکری و عقلی دارای جایگاه والایی است که باید از آن مراقبت کرد، بیان داشت: دشمن اکنون با هدف‌گیری اعتقادات دینی مردم، به جنگ با جوانان وارد شده که باید مراقب باشیم و شبکه‌های متصل به دشمن را شناسایی و منهدم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری اضافه کرد: اکنون آحاد جامعه اسلامی وارث آن نهال کاشته شده است و وظیفه سنگین محافظت و پیراستن و آراستن این شجره طیبه را بر عهده دارد.

وی افزود: دشمن امروز برای ربودن جوانان، بریدن آنان از اسلام و اعتقادات، عرفان های کاذب، اعتیاد و بی بندوباری را در جامعه بنیان نهاده است که این مسائل خلاف آموزه های دینی و اسلامی ما است و باید به شدت با این مظاهر کفر و بی ایمانی در جامعه مبارزه کرد./950/ت302/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.