زمان نام‌نویسی رشته‌ تخصصی مطالعات اسلامی حوزه تمدید شد

د, 03/08/1391 - 07:44
زمان نام‌نویسی رشته‌ تخصصی مطالعات اسلامی حوزه تمدید شد


 معاون آموزش مؤسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی از تمدید زمان نام‌نویسی در رشته تخصصی مطالعات اسلامی برای سال تحصیلی 92-91 خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن قنبری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  با اعلام این خبر افزود: مؤسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در راستای وظایف و اهداف حوزه‌های علمیه و به منظور تربیت مدرس، پژوهشگر و محقق در عرصه بین‌الملل اقدام به برگزاری دوره‌های سطح چهار رشته مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی و رشته مطالعات اسلامی به زبان عربی کرده است.

وی با اشاره به این‌که زمان نام‌نویسی رشته تخصصی مطالعات اسلامی که از 16 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 6 خردادماه به پایان رسیده بود، تا 11 خردادماه تمدید شده است، اشتغال به تحصیل در حوزه‌های علمیه، داشتن روحیه و انگیزه کافی برای فعالیت در عرصه بین‌الملل، حداکثر 35 سال سن، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت و تابعیت ایرانی را از شرایط عمومی نام‌نویسی در این رشته برشمرد.

معاون آموزش مؤسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی همچنین تسلط بر زبان مربوطه در حد مکالمه پیشرفته، موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه علمی و شرکت در اردوی پذیرش در تابستان را از شرایط اختصاصی این آزمون و حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، تألیفات و پژوهش‌های منتشر شده و تسلط بر سایر زبان‌ها را از اولویت‌های پذیرش دانش‌پژوه در رشته تخصصی مطالعات اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: ارائه تصویر و اصل مدرک سطح سه و یا گواهی مبنی بر اتمام پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و تطبیق آن با حوزه تا پایان شهریورماه 91، تصویر شناسنامه از تمامی صفحات و کارت ملی و کارت معافیت تحصیلی یا پایان خدمت، سه قطعه عکس 4×3، تکمیل فرم‌های ثبت‌نام و رزومه و ارائه برگه ارزیابی تحصیلی پایه 10 (کتبی و شفاهی) برای نام‌نویسی در این آزمون ضروری است.

حجت‌الاسلام قنبری همچنین از نهایة الحکمه (کل کتاب)، تلخیص الالهیات تألیف ربانی گلپایگانی، جستارهایی در کلام جدید، مکاسب (محرمه و بیع) و کفایةالاصول جلد 1 و 2 به عنوان منابع مشترک این آزمون و دائرةالمعارف اسلام چاپ لیدن هلند و مدخل‌های مربوط به تشیع از منابع اختصاصی سطح چهار زبان انگلیسی و صدی الحیاة (المرحلة العالیة) و فلسفتنا شهید صدر به عنوان منابع اختصاصی سطح چهار زبان عربی نام برد.

وی با بیان این‌که آزمون زبان عمومی و تخصصی رشته تخصصی مطالعات اسلامی ساعت 9 صبح یکشنبه 29 خردادماه و منابع مشترک آن ساعت 9 صبح دوشنبه 30 خردادماه در ساختمان مؤسسه برگزار می‌شود، گفت: متقاضیان نام‌نویسی در این رشته تخصصی تا 11 خردادماه مهلت دارند از ساعت 16 تا 19 به نشانی قم ـ 45 متری صدوق ـ ابتدای خیابان مالک اشتر ـ پلاک 17 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8-2920036 تماس بگیرند. /920/ت302/ن

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.