جنبش اینترنتی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی راه‌اندازی شد

ی, 03/07/1391 - 10:44
جنبش اینترنتی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی راه‌اندازی شد

جنبش اینترنتی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی گروه اینترنتی رهروان ولایت راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ،‌ جنبش اینترنتی«تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی«گروه اینترنتی رهروان ولایت» در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

بر اساس این گزارش، در پایگاه اینترنتی «گروه اینترنتی رهروان ولایت» مطالبی همچون خبر، گالری، مقاله و اخبار جنبش در راستای راه‌اندازی«جنبش اینترنتی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» منتشر شده است.

در بخشی از معرفی این جنبش می خوانیم:«با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌خوانیم؛ «همه‌ مسؤولان کشور، همه‌ دست‌اندرکاران عرصه‌ اقتصادى و همه‌ مردم عزیزمان را دعوت میکنم به این که امسال را سال رونق تولید داخلى قرار بدهند. بنابراین شعار امسال، «تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى» است.

ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایرانى حمایت کنیم؛ از سرمایه‌ سرمایه‌دار ایرانى حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امکان‌پذیر خواهد شد. سهم دولت در این کار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى است. سهم سرمایه‌داران و کارگران، تقویت چرخه‌ تولید و اتقان در کار تولید است. و سهم مردم - که به نظر من از همه‌ اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلى است.

ما باید عادت کنیم، براى خودمان فرهنگ کنیم، براى خودمان یک فریضه بدانیم که هر کالائى که مشابه داخلى آن وجود دارد و تولید داخلى متوجه به آن است، آن کالا را از تولید داخلى مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجى بجد پرهیز کنیم؛ در همه‌ زمینه‌ها: زمینه‌هاى مصارف روزمرّه و زمینه‌هاى عمده‌تر و مهمتر.

بنابراین ما امیدوار هستیم که با این گرایش، با این جهتگیرى و رویکرد، ملت ایران در سال 91 هم بتواند بر توطئه‌ دشمنان، بر کید و مکر بدخواهان در زمینه‌ى اقتصادى فائق بیاید.»

از‌این‌‌رو دوستان شما در«گروه اینترنتی رهروان ولایت» در صدد هستند در راستای رونق تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، جنبش اینترنتی«تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى» را راه اندازی کند».

شایان ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در این جنبش اینترنتی و دریافت کد و لوگوی این جنبش می‌توانند به پایگاه اینترنتی این جنبش به نشانی www.jonbeshnet.ir مراجعه کنند./927/ت302/ن

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.