تساهل و تسامح در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی پذیرفتنی نیست

ش, 03/06/1391 - 08:42
تساهل و تسامح در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی پذیرفتنی نیست

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه گسترش بی حجابی و فساد اخلاقی زیبنده نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخورد با بدحجابی و بی اخلاقی در کشور به شیوه‌ای مقطعی انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری  در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قائم شهر، با ابراز تأسف

از گسترش بی عفتی در جامعه اسلامی، خواستار اقدامی جدی از سوی مسؤولان به منظور برخورد با بدحجابی شد.

وی با بیان این‌که در جامعه اسلامی نباید شاهد بی عفتی باشیم، افزود: اگر  فکر اساسی در این خصوص نشود، در آینده با شرایط بحرانی‌تری در کشور روبرو خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این‌که گسترش بی حجابی و فساد اخلاقی زیبنده نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخورد با بدحجابی و بی اخلاقی در کشور به شیوه‌ای مقطعی انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، اجرای دقیق و قاطعانه احکام اسلامی را سبب کاهش بی عفتی و بی بندوباری در جامعه دانست و ادامه داد: متأسفانه در بسیاری مواقع شاهد مسامحه در اجرای قوانین و احکام شرع مقدس اسلام در این خصوص هستیم.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این‌که دشمنان نظام اسلامی از گسترش روز افزون بی بندوباری و فساد در کشور خوشحال هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و متولیان دینی و فرهنگی کشور نباید بگذارند دشمنان قسم خورده نظام از رشد بی عفتی درکشور خوشحال شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که همه مسؤولان در برابر خون های پاک شهدا باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز مسؤولان نباید اجازه دهند خون های پاک فرزندان ایران اسلامی با ترویج بدحجابی و فساد پایمال شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این‌که بدحجابی، فساد و بی بندوباری با بخش‌نامه و برنامه‌های مقطعی ریشه کن نخواهد شد، ادامه داد: باید برای سوزاندن ریشه فساد در جامعه اسلامی حرکت جهادی از سوی همه دلسوزان نظام صورت گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رواج بی اخلاقی در جامعه اسلامی را زمینه ساز کاهش امنیت اجتماعی دانست و ادامه داد: امنیت در هر کشوری از اهمیت بسیاری برخوردار است و نباید خدشه دار شود.
 
امام جمعه قائمشهر وحدت و همدلی دستگاه های اجرایی کشور در جهت از بین بردن ریشه فساد و بی بندوباری در کشور را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر مدیران جامعه با هم وحدت داشته باشند می توانند فاتح همه امور باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز به کار مجلس نهم از روز یک شنبه اشاره کرد و با تبیین وظیفه نمایندگان در قبال مردم، گفت: وکلای ملت ایران اسلامی باید در دوره جدید با همه توان در پی خدمت رسانی به مردم کشور باشند.

امام جمعه قائمشهر خاطرنشان کرد: مرکز تمام مسائل خرد و کلان کشور در مجلس بوده که با تصویب قوانین محکم همه دستگاه ها به ویژه دستگاه قضائی را ملزم به حدود الهی که برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری از منتخبان مردم در خانه ملت خواست تا فرصت ها را غنیمت شمرده و برای حل مسائل و مشکلات مردم و توسعه و آبادانی مناطق تلاش کنند./950/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.