رییس دفتر رهبر انقلاب:آمریکا بت بزرگ و وابستگان به آن بدبخت‌ترین هستند

د, 02/25/1391 - 07:38
رییس دفتر رهبر انقلاب:آمریکا بت بزرگ و وابستگان به آن بدبخت‌ترین هستند

 رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، از آمریکا به عنوان بت بزرگ و وابستگان به این رژیم بدبخت‌ترین‌ یاد کرد و گفت:‌ برای نجات بشریت چاره‌ای جز شکستن این بت نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، امروز در همایش نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی امام و رهبری، که در سالن همایش های

صدا و سیما در حال برگزاری است، بیداری اسلامی را بازگشت به ارزش‌های فراموش شده اسلام عنوان کرد و با بیان اینکه قانون اساسی اسلامی در این زمینه پیشتاز است، گفت: در زمان گذشته جلوه کفر بت‌پرستی بوده است و پیامبر(ص) برای از بین بردن بت‌پرستی حداکثر فداکاری را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز دچار بت‌پرستی است، از آمریکا به عنوان بت بزرگ و از وابستگان این رژیم به عنوان بدبخت‌ترین ها یاد کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا یعنی شکستن بت بزرگ و هیچ راهی برای نجات بشریت به جز شکستن بت نداریم.

وی افزود: جرقه‌های نخستین بیداری اسلامی را وجود مبارک حضرت صدیقه کبری‌ فاطمه زهرا(س) زدند، ایشان پس از رحلت پدر بزرگوارشان خطبه فدکیه را به عنوان سرلوحه بیداری اسلامی قرار دادند و از همه توان خود برای بیداری اسلامی استفاده کردند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: خطبه فدکیه ایشان دوره معارف اسلامی، توحید، نبوت، امامت، معاد و خیر مردم را شامل می‌شود و امیدواریم این آموزه‌های متعالی سرمشق همه ما قرار گیرد.

این همایش که صبح امروز با سخنرانی آیت‌الله مهدوی کنی، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی و حدادعادل کار خود را آغاز کرد، پس از برگزاری نشست‌های تخصصی با سخنرانی زهرا مصطفوی، علی اکبر ولایتی، رحیم پورازغدی و آیت‌الله تسخیری ادامه خواهد یافت.

در نوبت عصر این همایش همچنین گزارش علمی و جمع بندی توسط دبیران نشست‌های تخصصی ارایه و  میزگرد علمی با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته با موضوع تاثیر اندیشه بیداری اسلامی در تحولات فرهنگی سیاسی جهان اسلام برگزار خواهد شد.

محصولات این همایش نیز در قالب چکیده مقالات، کتاب مقالات برگزیده که شامل سی اثر برگزیده است، مجلدات تک مقاله‌ای، مجموعه یازده سخنرانی از مقام معظم رهبری در خصوص بیداری اسلامی، کتاب نظریه بیداری اسلامی براساس اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب، مقاله‌ای از موسی نجفی، کتاب پژوهشی پیرامون مبانی نظری بیداری اسلامی اثری از تقی صوفی نیارکی و نشریه بیداری اسلامی در دو جلد عرضه شده است./929/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.