تمبر یادبود آیت الله بهجت رونمایی می شود

د, 02/25/1391 - 07:34
تمبر یادبود آیت الله بهجت رونمایی می شود

 استاندار گیلان از رونمایی تمبر یادبود آیت الله بهجت(ره) در آستانه سالروز ارتحال آن عالم وارسته در زادگاه ایشان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور علما، روحانیان و بسیاری از شخصیت های کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب مهدی سعادتی، استاندار گیلان، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال آیت‌الله بهجت فومنی(ره)، از برگزاری همایش علمی آیت الله بهجت(ره) در آستانه سومین سالگرد ارتحال آن عالم وارسته در استان خبر داد.

سعادتی، این عالم برجسته را افتخاری برای جهان اسلام معرفی کرد و گفت: آیت الله بهجت(ره) یکی ازشخصیت های ارزشمند جهان اسلام بود که اندیشه های ناب ایشان همواره ماندگار خواهد ماند.

وی با تأکید بر این که ترویج افکار و عقاید ناب آیت الله بهجت فومنی(ره) باید هرچه بیشتر به جوانان معرفی شود، افزود: نسل جوان امروز بیش از پیش نیازمند آشنایی با اندیشه های آن عالم وارسته است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: باید رهنمودهای این عارف وارسته کسی که به مقام بزرگ عبودیت رسید و در صراط مستقیم و بندگی خالص خداوند متعال بود، برای آگاهی اقشار جامعه گسترش و اشاعه یابد.

وی با بیان این که معرفت به خداوند و عشق و ارادت به اهل بیت(ع) و اولیای معصوم خداوند متعال، در وجود جوانان ما نهفته است، خاطرنشان کرد: شناساندن و معرفی بزرگان دینی و اخلاقی و نوع زندگانی آنان هم چون آیت الله بهجت فومنی(ره) در شکوفایی این مهر و محبت بسیار موثر است.

وی ضمن گرامیداشت بزرگی ها و خوبی ها این مرجع عالیقدر جهان اسلام، اظهار داشت: نور شخصیت تابناک آیت الله بهجت فومنی(ره) در سراسر دنیا تابیده و تاثیر فوق العاده ای در عالم تشیع داشته و همچنان دارد.

سعادتی، جامعه را نیازمند شناخت شخصیت‌های بزرگ معنوی عنوان کرد و افزود: آیت‌الله بهجت(ره) باید بیشتر به جهانیان شناسانده شود.

استاندار گیلان، تکریم و بزرگداشت علما را ترویج فقه  فقاهت دانست و خاطرنشان کرد: تلاش برای ترویج اندیشه های علما و بزرگان دینی بهترین راه مقابله با هجمه های گسترده غرب علیه اندیشه های دینی است.
 
سعادتی در ادامه سخنان خود از رونمایی 200 هزار قطعه تمبر آیت الله بهجت(ره) در آستانه سالروز ارتحال آن عالم وارسته در زادگاه ایشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور علما، روحانیان و بسیاری از شخصیت های کشوری برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر برگزاری مداوم و هر چه باشکوه تر کنگره های آشنایی بات مقام علما و بزرگان دینی در جامعه، گفت: باین گنگره‌ها باید به صورت ملی و بین‌المللی نیز برگزار شود؛ زیرا آیت‌الله بهجت(ره) در خارج از کشور هم دوستداران فراوانی دارد./950/پ203/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.