بانوان طلبه مشهدی با مراجع تقلید دیدار می‎کنند

چ, 02/20/1391 - 07:13
بانوان طلبه مشهدی با مراجع تقلید دیدار می‎کنند

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی از دیدار شماری از بانوان طلبه مشهد با برخی از مراجع تقلید و علما در قم خبر داد.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی، در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب گفت: شماری از بانوان طلبه مشهد با برخی از مراجع تقلید و علما در قم دیدار خواهند کرد.

وی دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی را از جمله برنامه های این گروه از بانوان طلبه برشمرد و خاطرنشان کرد: شماری از دانش پژوهان مشهدی در قالب کاروانی به شهر مقدس قم سفر می کنند که

دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نجم‎الدین طبسی نیز از دیگر برنامه های این گروه به شمار می آید.

حجت الاسلام موسوی نسب بازدید از برخی مراکز علمی و حوزوی و آشنایی بانوان طلبه با فعالیت برخی مراکز پژوهشی در زمینه مهدویت را از دیگر برنامه های این دانش پژوهان اعلام کرد.

وی با بیان این‎که بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی به تربیت و آموزش بانوان طلبه در زمینه مباحث مهدوی پرداخته است افزود: در سال جاری 106 نفر از خواهران طلبه دوره آموزشی خود را به پایان می رسانند که از این پس به عنوان مبلغ در این بنیاد فعالیت خواهند کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح کرد: در اردوی سه روزه بانوان طلبه مشهد در قم، برنامه های آموزشی مختلفی را در نظر گرفتیم که افزون بر زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران حضور بانوان در این دوره آموزشی ضروری است.

وی یادآور شد: اردوی علمی زیارتی 106 دانش پژوه معارف مهدویت خواهر بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی به مدت سه روز از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال‎جاری در محل اردوگاه یاوران مهدی قم برگزار می شود./917/پ202/ب

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.