دفاع از نظام و رهبری افتخار جانبازان است

د, 02/18/1391 - 08:10
دفاع از نظام و رهبری افتخار جانبازان است

  دفاع از انقلاب نظام، رهبری و ‌ولایت فقیه از توقیفاتی است که طلاب جانبازان افتخار خود می‌دانند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ‌حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی امروز در مراسم تجلیل از اساتید مدرسه علمیه جانبازان که به مناسبت گرامی‌داشت جایگاه و منزلت استاد برگزار شده بود، گفت:‌ مدرسه

علمیه جانبازان بعد از 8سال دفاع مقدس شروع به کار کرد و تا کنون طلاب زیادی فارغ ‌التحصیل شده اند.

وی افزود:‌مدرسه علمیه جانبازان تنها مدرسه ای است که با مجوز شورای عالی حوزه‌های علمیه درس خارج در آن دایر است.

مدیر مدرسه علمیه جانبازان خاطرنشان کرد:‌طلاب این مدرسه اهل قلم، هستند که در سطح سه و چهار، پایان‌نامه ارائه کرده اند و یا در حال ارائه آن هستند.

وی ادامه داد:‌بسیاری از طلاب جانباز در رشته‌های دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده اند و کتاب‌های مختلفی به رشته تحریر درآورده اند که قابل استفاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی با بیان این‌که افتخارات طلاب جانباز تنها در عرصه جهادی و علمی نیست، گفت:‌طلاب جانباز علاوه بر افتخارات خود در عرصه‌ علمی و جهادی، از لحاظ اخلاق، اخلاص، تواضع، روحیه ایثار،‌قناعت و زهد نیز کم‌نظیرهستند.

وی افزود: فعالیت این طلاب با سایرین قابل مقایسه نیست،‌چرا که آنان با مشکلات زیاد جسمی روبرو هستند. جانیاز شیمیایی با قرصی که می‌خورد در اعصاب و ذهن او تاثیر می‌گذارد، اما با این‌حال تلاش او برای تحصیل و آموختن علم بسیار زیاد است.

مدیر مدرسه علمیه جانبازان اظهار داشت:‌طلاب جانباز از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کنند و اگر اوقات فراغت در مدرسه برای آنان پیش ‌آید به بیان حدیث و مباحث علمی می‌پردازند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.