نام نویسی دانشکده علوم حدیث تا دهم اردیبهشت ادامه دارد

پ, 01/24/1391 - 07:07
نام نویسی دانشکده علوم حدیث تا دهم اردیبهشت ادامه دارد


 مهلت نام نویسی از طلاب متقاضی رشته های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث تا دهم اردیبهشت اعلام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ثبت نام از طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه برای پذیرش در دانشکده علوم حدیث تا دهم اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی http://www.hadith.ac.ir/جهت نام نویسی اقدام کنند.

براساس این گزارش، دانشکده علوم حدیث با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناری از میان طلاب واجد شرایط برای سال تحصیلی آینده طلبه پذیرش می کند.

این گزارش حاکی است، زمان برگزاری آزمون پذیرش طلاب برای مقطع کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث به زودی از سوی این دانشکده اعلام خواهد شد.

مدرک سطح یک یا دو حوزه و یا مدرک دانشگاهی از جمله شرایطی است که برای متقاضیان شرکت کننده در آزمون پذیرش دانشکده علوم حدیث اعلام شده است.

در این دانشکده رشته های نهج البلاغه، کلام، تفسیر اثری، روانشناسی اسلامی گرایش روان شناسی مثبت گرا، علوم حدیث گرایش اخلاق و رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت به مخاطبان متقاضی ارایه می شود.

این گزارش می افزاید، طلاب خواهر تنها در سه رشته نهج البلاغه، کلام و تفسیر می توانند نام نویسی کنند.

مرحله مصاحبه این دانشکده در نیمه اول تیرماه برگزار می شود که تمامی طلاب متقاضی پس از شرکت در آزمون کتبی در هر رشته به صورت 2 برابر ظرفیت پذیرش می شوند و بایستی در مرحله مصاحبه شرکت کنند.

گفتنی است، در حال حاضر حدود 250 طلبه به صورت حضوری در دانشکده علوم حدیث مشغول به تحصیل هستند و در بخش مجازی نیز حدود 3 هزار طلبه تحصیل می کنند./917/پ203/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.