آیت الله مومن: ایران اسلامی در مسیر پیشرفت وتعالی است

س, 01/22/1391 - 11:06
آیت الله مومن: ایران اسلامی در مسیر پیشرفت وتعالی است

 ایران اسلامی با رهبری های حکیمانه و مدبرانه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی که حقیقتا قابل ستایش است، با همت مردم و خدمات و تلاش هاي مسوولان بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی گام برمی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ،آیت الله مومن، عضو خبرگان رهبری در  دیداربا استاندار قم،  ضمن ابراز خرسندی از حجم بالای فعالیت ها و اقدامات عمرانی انجام شده و تقدير از استاندار قم، گفت: همه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی به برکت انقلاب اسلامی و پایمردی ملت غیور و با بصیرت ایران حاصل شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان  با بیان اینکه مردم و مسئولان لحظه ای نباید از دشمنی ها و دسیسه های دشمنان غافل شوند، خاطرنشان کرد: این مملکت با رهبری های حکیمانه و مدبرانه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی که حقیقتا قابل ستایش است و با همت مردم و خدمات و تلاش هاي مسوولان بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی گام برمی دارد.

در ادامه این دیدار  حجت الاسلام والمسلمین موسی پور، استاندار قم  ضمن ارایه گزارشی از برنامه ها و اقدامات دستگاه های اجرایی برای رشد و پیشرفت و آبادانی قم در عرصه های مختلف، گفت: با همت و تلاش مضاعف همه مسوولان اقدامات ارزشمند و تحولات خوبي در سالهاي اخير در استان قم به انجام رسیده است.

استاندار قم با بیان اینکه در سالهای گذشته رتبه استان همواره در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی رو به رشد و مثبت بوده است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار برای رشد و تعالی این خطه مقدس در همه زمینه ها عنایت ویژه ای داشته و مسوولان اجرایی عزم خود را برای رسیدن به جایگاه شایسته استان جزم کرده اند.

وی همچنین به برخی پروژه های مهم به بهره برداری رسیده و یا در دست اقدام در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بخش صنعت واحدهای تولیدی بزرگی همچون فولاد و سیمان در استان قم فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از 5 هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف صنعت، مسكن و خدمات سرمایه گذاری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور از اقدامات استان برای تحول در بخش کشاورزی و تغییر الگوی کشت خبر داد و گفت: علی رغم همه محدودیت های منابع آبی و خاکی در استان قم، برنامه ریزی های ویژه ای برای بهره مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی و رشد و توسعه بخش کشاورزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد استان قم در بخش مسکن مهر در دو سال گذشته همواره مثبت در رتبه نخست قرار داشته است، تصریح کرد: تا کنون 13 هزار و 200 واحد مسکونی به مردم واگذار شده و بیش از 4 هزار واحد مسکونی در ماههای آینده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و تا پایان سال ديگر مجموعه واحدهای مسکن مهر به بهره برداري خواهد رسيد.

استاندار قم آغاز عملیات اجرایی آزادراه قم ـ گرمسار، جاده قم ـ جعفریه، جاده قم ـ قنوات و آزادراه قم ـ اراک را از جمله برنامه هاي استان در بخش راه عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده راه آهن سراسری به زودی به گمرک استان و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان متصل شده و تا خردادماه مسیر حرکت قطارهای باری از داخل شهر جمع آوری می شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری قم، وی همچنین روند اجرای پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه های دز را مورد توجه قرار داد و گفت: این پروژه که از بزرگترین پروژه های انتقال آب می باشد، با تخصیص اعتبارات لازم امسال به طور کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، ضمن آنکه پروژه های انتقال آب به دشت مسیله و انتقال آب از دریای خزر نیز در دستور کار قرار گرفته است

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.