آيت‌الله احمد بهشتي: شکست‌ناپذيري ايران مديون امام خميني است

س, 12/16/1390 - 07:22
آيت‌الله احمد بهشتي: شکست‌ناپذيري ايران مديون امام خميني است

  اگر امروزايران داراي جايگاه مهم بين‌المللي بوده و در برابر تهديدها و تحريم‌ها شکست‌ناپذير است، به خاطر زحمات و مجاهدت‌هاي امام خميني است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حوزه آيت‌الله احمد بهشتي، عضو خبرگان رهبري  در نشست خبري همايش ملي امام خميني و تعليم و تربيت اسلامي، امام(ره)  را معلم و مربي آگاه و هوشيار توصيف کرد و اظهار داشت: سخنان و رهنمودهاي امام خميني در ميان طلاب و مردم جايگاه ويژه‌اي دارد؛ به طوري که در طول دوره‌هاي قبل از انقلاب وقتي ايشان در دروس خود  مطالب و مسائل اخلاقي و تربيتي را بيان مي‌کردند، طلاب با جان دل آن را پذيرا بودند.

وي با تاکيد بر نفوذ کلام و امام خميني در بين ملت، افزود: بعد اخلاقي و تربيتي امام راحل در طول دوران قبل از انقلاب حوزه را متحول کرد و اين تحول مقدمه تحول بزرگي در مردم و وقوع انقلاب اسلامي ايران بود.

آيت‌الله بهشتي با تاکيد بر اينکه امام خميني نسبت به جامعه زمان خود آگاهي کامل داشت و از  زمينه‌ها و ظرفيت هاي مردم به خوبي بهره مي‌بردند، تصريح کرد: مردم نيز با امام خميني رابطه بسيار خوبي داشتند و ايشان را الگوي خود قرار داده بودند و اين نقش رهبري ايشان باعث پيروزي انقلاب اسلامي شد.

*مديون امام خميني (ره) هستيم

رييس دانشگاه قم با اشاره به برکات متعدد انقلاب اسلامي ايران، اضافه کرد: اگر امروزايران داراي جايگاه مهم بين‌المللي بوده و در برابر تهديدها و تحريم‌ها شکست‌ناپذير است به خاطر زحمات و مجاهدت‌هاي امام خميني است.

رييس همايش ملي «امام خميني و تعليم و تربيت اسلامي» يادآور شد: اميدواريم برگزار کنندگان اين همايش بتوانند ضمن تبيين ابعاد شخصيتي معمار کبير انقلاب روش منحصر به فرد تربيتي ايشان را نيز به مردم بازگو کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري انتخابات پرشکوه نهيمن دوره مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و ابراز داشت: حضور مردم در اين انتخابات نسبت به دوره‌هاي قبل رشد چشمگيري داشت و آمارها نشان‌دهنده اشتياق مردم براي تعيين سرنوشت‌شان بود.

آيت‌الله بهشتي با تاکيد براينکه نبايد انتخابات مجلس را با انتخابات  رياست جمهوري مقايسه کنيم، بلکه بايد آن را با دوره‌هاي قبل مجلس مقايسه کرد، گفت: مردم به تحريم‌ها، تهديدها و سخنان دشمنان اسلام توجهي نکرده و با حضور پرشور خود مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني زدند.

*مسئولان گره‌کشايي کنند

رييس دانشگاه قم در پايان با تبريک تعهد اين ملت نسبت به رهبري، نظام و انقلاب، از مسئولين کشور خواست تا بيش از پيش در گره‌گشايي مشکلات مردم تلاش کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.