عضو خبرگان رهبری:

ش, 12/13/1390 - 08:01
عضو خبرگان رهبری:

رسانه‌های غرب سوژه‌ای برای تخریب نظام اسلامی ندارند

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات بازار رسانه های غربی جهت تخریب نظام اسلامی را بی رونق کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق یکی از شعبه های شهرستان مراغه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: حضور مردم از نخستین ساعات رأی‌گیری در سراسر کشور نشان از عزم ملی برای خلق حماسه ای دیگر دارد.

وی با اشاره به توصیه صبح امروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: رسانه های غربی امروز به دنبال سیاه‌نمایی و سوژه های تخریبی علیه نظام اسلامی ایران هستند، غافل از اینکه حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات بازار رسانه های غربی جهت تخریب نظام اسلامی را بی رونق کرده است.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه رسانه های غرب سوژه ای برای تخریب نظام اسلامی ندارند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات عرصه ای برای تکریم حقوق اسلامی و انسانی آحاد جامعه است، انتخاب حق هر انسان است، به ویژه اگر این انتخاب با آینده و سرنوشت او رابطه مستقیم داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ اخلاق تبلیغاتی از سوی هواداران و خود نامزدهای انتخاباتی پس از اعلام نتایج انتخابات اظهار داشت: برخی رفتارهای ناشایست بر اساس فقه انتخابات حرام است، چراکه اصل تنها حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان اسلام برای کمرنگ‌کردن حضور مردم افزود: امروز مردم در انتخابات جدا از اختلاف سلایق، باید گونه‌ای تعامل، هماهنگی و وحدت داشته باشند که مشکلاتی از قبیل انحراف‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در جامعه ایجاد نشود.

گفتنی است، از سوی هیأت اجرایی و شورای نگهبان 12 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر تأیید صلاحیت شده‌اند، که از آن میان یک نفر به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهد شد./935/پ202/س

 

 

 

 

 


 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.