همایش بازشناسی اندیشه های شهید هاشمی نژاد برگزار می شود

د, 11/24/1390 - 07:37
همایش بازشناسی اندیشه های شهید هاشمی نژاد برگزار می شود

 همایش «بازشناسی اندیشه های شهید هاشمی نژاد در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد رسول رمضانی، مسؤول فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب گفت: این همایش با توجه به این که 27 بهمن ماه سالروز به شهادت رسیدن شهید هاشمی نژاد است. از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در این روز با حضور دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب، آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، نمایندگان ولی فقیه در سراسر کشور و برخی از مسؤولان کشوری صبح پنج شنبه در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: نشست خبری همایش «بازشناسی اندیشه های شهید هاشمی نژاد با حضور حجت الاسلام اکبر فرجام مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان فردا ساعت هشت صبح در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

مسؤول فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان با بیان این که این همایش در قالب های مصاحبه و ارائه مقاله به بیان ابعاد علمی، تبلیغی، اخلاقی و سیاسی می پردازد، تشریح کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی به منظور معرفی بهتر و بیشتر شهید هاشمی نژاد و معرفی آثار وی به مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی از جمله اهداف برگزاری این همایش می باشد.

وی با اشاره به ایجاد پایگاه شهید هاشمی نژاد به نشانی www.sh-javanmard.com بیان کرد: در این پایگاه اینترنتی به موضوعات زندگی نامه و خاطرات شهید، آثار شهید و همایش های پیرامون شهید پرداخته شده است.

حجت الاسلام رمضانی نیز اذعان داشت: مجموعه آثاری که پیرامون این شهید بزرگوار جمع آوری شده در همایش عرضه شده و شامل زندگی نامه شهید جوانمرد، مجموعه مصاحبه ها با خانواده و دوستان شهید، مقالات برگزیده همایش، مجموعه اشعار معاصر در تجلیل از مقام شهید و ... است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته برگزاری این همایش از عموم طلاب، دانشجویان و علاقه مندان به شهید هاشمی نژاد دعوت به عمل آورده تا در این همایش حضور به هم رسانند./968/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.