مستند ظهور بسيار نزديک است يک دام خطرناک بود

د, 11/10/1390 - 23:00
مستند ظهور بسيار نزديک است يک دام خطرناک بود

حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي

  «مستند ظهور نزديك است» يك دام خطرناك براي مردم و جوانان ما بود كه به همت روحانيون و متخصصان امر مهدويت جلو آن گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب و روحانیون  حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي، يكشنبه شب در همايش مهدويت و رسالت حوزه هاي علميهکه به منظور پاسداشت از خدمات مهدوي آيت‌الله العظمي صافي و آيت‌الله اميني که در شبستان امام خميني حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، گفت: بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) از جمله ثمرات ارزشمندي است که با عنايت مقام معظم رهبري، و با حضور جمعي از فضلاي حوزه علميه و تني چند از مقامات لشکري و دانشگاهي راه اندازي شد.

وي راه اندازي مرکز تخصصي مهدويت را يکي از فعاليت هاي ارزشمند اين بنياد ذکر کرد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمين پورسيدآقايي مرحوم حجت اسلام ابوترابي و ايراني، دکترشيباني، سردار صفوي، دکتر فيروزآبادي، دکتر مظفر در شکل گيري اين بنياد و مرکز تخصصي در روزهاي ابتدايي نقش داشتند؛ ضمن اينکه پرچمدار اين حرکت از ابتدا، حجت الاسلام والمسلمين پورسيدآقايي بود.

رييس هيات امناي بنياد مهدي موعود(عج) کشور يکي از فعاليت هاي مثبت اين مرکز را راه اندازي مرکز تخصصي مهدويت و تربيت مربيان و مبلغان تخصصي در اين زمينه ذکر کرد و گفت: مستند ظهور نزديك است يك دام خطرناك براي مردم و جوانان ما بود كه به همت روحانيون و متخصصان امر مهدويت جلو آن گرفته شد.

حجت الاسلام والمسلمين قرائتي با بيان اينکه آيت الله العظمي صافي و آيت الله اميني از بزرگاني بودند که از قديم، همچون شهيد مطهري به دنبال آسيب زدايي از بدنه فرهنگي جامعه بودند، عنوان کرد: چهل سال پيش زماني که در بين کودکان قمي، برنامه خانگي برگزار مي کردم، اين دو بزرگوار که از استادان و نويسندگان و محققان برجسته حوزه بودند با تواضع تمام در اين جلسات حضور يافته و باعث تشويق من شدند که اين مساله بيانگر اهميت خاص اين بزرگان به تربيت نسل جوان در راستاي فرهنگ و معارف اهل بيت(ع) است.

وي گفت: آيت الله العظمي صافي پنج دهه پيش کتابي جامع در زمينه مهدويت به رشته تحرير درآوردند که در آن زمان از بهترين کتاب هاي تخصصي در زمينه مهدويت به شمار مي رفت و هنوز هم منبعي جامع براي پژوهشگران اين عرصه است.

حجت الاسلام والمسلمين قرائتي، شعبه هاي بنياد مهدي موعود(عج) در کشور را يکي از فعال ترين مراکز مهدوي در کشور ذکر کرد و افزود: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته در معاونت تهذيب حوزه هاي علميه اميدواريم زمينه برگزاري دوره هاي تخصصي 16 ساعته براي طلاب کشور برگزار شود تا از اين طريق، طلاب جوان با تجهيز شدن به دانش تخصصي مهدويت به تعميق اين باور در سطح جامعه بپردازند.

وي گفت: در گذشته و قبل از انقلاب، بحث مهدويت يک بحث صرفا اعتقادي بود، ولي امروز بحث مهدويت يک بحث اعتقادي و سياسي است که با زندگي و آينده بشريت در ارتباط است، زيرا غرب مي خواهد منجي آخرالزمان را به نام خود مصادره کند و ما اعتقاد داريم که مديريت آينده جهان قطعا توسط حضرت ولي عصر(عج) خواهد بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.