دو روز قبلاز فتنه 88 صورت گرفت؛پخش18 هزار فیلم و عکس در اینترنت علیه ایران

س, 10/27/1390 - 22:07
دو روز قبلاز فتنه 88 صورت گرفت؛پخش18 هزار فیلم و عکس در اینترنت علیه ایران

دو روز قبل از انتخابات 88 تعداد 18 هزار فیلم ، عکس و کلیپ ضد ایرانی توسط اسرائیل برای میلیون ها مخاطب فرستاده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  ، دکتر باقری مزینانی استاد دانشگاه و کارشناس فرهنگی در بررسی ماهیت و محتوای امنیتی جنگ نرم به دو رکن اصلی یعنی باطل گریزی و حق مداری اشاره کرد و گفت : در فتنه 88 مهم ترین چالش بر سر حق مداری بود اما چون باطل شناس خوبی نبودند، زود به زوال کشیده شدند.
وی که در جمع مسئولان بسیج جامعه پزشکی سخن می گفت ، با اشاره به نقش و تاثیر تبلیغات در جنگ نرم اظهار داشت تبلیغات در عصر حاضر به عنوان سلاحی در دست زورمداران قرار گرفته است زیرا در تبلیغات ذهن و قلب جامعه هدف را تحت نفوذ و سلطه خود قرار می دهند.
و بدین ترتیب به خواسته های خود جامعه عمل می پوشاند . بنابراین هر کشوری بتواند قلب و ذهن افراد را در صحنه جنگ با تبلیغات به دست آورد ، پیروز  میدان خواهد بود.
وی با هشدار نسبت به اینکه امروز خط قرمز های ما در حال شکسته شدن است ، یا آور شد : تولید و توزیع اطلاعات در جنگ نرم توسط دشمن صورت می گیرد لذا سازمان  های اطلاعاتی با تشکیل حلقه های کوچک ، برنامه های خود را با تاثیر گذاری بالا انجام می دهند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهددر سیستم نرم افزاری ما نفوذ کند و پایگاهی را به دست آورد ،تصریح کرد:
در فتنه سال 88 رسانه های غربی و انتشار اخبار نادرست به دنبال ایجاد جو نا امنی در کشور بودند که نمونه های آن را بار ها ما از طریق رسانه های انگلیسی و آمریکایی مانند BBC و VOA مشاهده کردیم.
این استاد دانشگاه ادامه داد کارشناس غربی به نام شفر می گوید ما رویای روزی را در سر داریم که بتوانیم اطلاعات جاسوسی را در محله های تهران تولید و رد همان جا پخش کنیم در این بیانگر آن است که غربی ها تا چه اندازه برای ایجاد جو ناامنی و تولید و پخش شایعات گوناگون در ایران برنامه ریزی دارند.
دکتر مزینانی در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد در حال حاضر 18 هزار شبکه ماهواره ای در حال پخش برنامه  برای میلیون ها مخاطب هستند و از سوی دیگر شیطان ستایی نیز روز به روز از طریق موسیقی در حال گسترش است . علاوه براین ها 300 شبکه وهبی هم در حال تولید و پخش برنامه های ضد دینی هستند و همه اینها در شرایطی صورت می گیرد که ما در کشور مان فقط 16 شبکه تلویزیونی داریم.
وی در ادامه با پخش کیلیپی 17 ثانیه ای مربوط به حوادث پس از انتخابات 88 از شبکه BBC  نشان داد که طی این زمان شبکه مورد اشاره پنج نکته ضد ایرانی ارا به بینندگان خود القا می کند.
وی با بیان اینکه شبکه SK  نیوز در هند در یکسال 120 میلیون مخاطب داشته است خاطر نشان کرد : ضرورتانتقال پیام از طریق تصویر و تاثیر گذاری بالای آن موجب شده تا 21 شبکه مسیحیت به ترویج برنامه های ضد بشریت بپردازد و درحالی که رابرت مرداک 170 سردیبر دارد مجموعه سپاه و بسیج با  تمام امکانات و نیرو هایی که دارد یک هفته نامه و چهار پنج نشریه دیگر دارد.
وی درباره استفاده از رسانه برای دستیابی به اهداف سیاسی توسط دشمنان نیز اظهار داشت : در جریان فتنه 88 فیلم ندا آقا سلطان ، یک میلیارد و دویست مخاطب طی 48 ساعت اول داشت و 1700 کلیپ هم از آن تهیه شد.
مزینانی با اشاره به اینکه جنگ ها هم مجازی شده اند تاکید کرد : آمریکاییها از خود واژه شکست بیشتر از همه چیز می ترسند. به همین خاطر جرات نمی کنند به سمت ایران حمله کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.