رییس ستاد انتخابات کشور:فتنه‌گران 88 موج اسلام‌خواهی در جهان را به تأخیر انداختند

چ, 10/21/1390 - 16:11
رییس ستاد انتخابات کشور:فتنه‌گران 88 موج اسلام‌خواهی در جهان را به تأخیر انداختند

 رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از سندهای سیاه در پرونده فتنه‌گران را به تأخیر انداختن موج اسلام‌خواهی در جهان دانست و از مبلغان خواست با تبیین ملاک‌های صحیح، مردم را به انتخاب اصلح رهنمون شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سیدصولت مرتضوی، معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور، امروز بیستم دی در همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه مبلغان دهه آخر صفر که در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با بررسی شرایط حاکم بر جهان به بیان چرایی حضور مردم در انتخابات و اصل مشارکت حداکثری پرداخت.
 
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را از نقاط قوت کشور دانست و با بیان این‌که کم‌رونقی حضور مردم در انتخابات مهم‌ترین استراتژی دشمن است، گفت: یکی از راهبردهای استکبار جهانی در نبرد نرم، تبدیل نقاط قوت کشور به ضعف است که شاهد این حمله گسترده پس از خرداد 88 که شیرینی و حلاوت حضور گسترده مردم در انتخابات به تلخی و ضعف تبدیل شد، بودیم.
 
معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور با بیان این‌که از عمده‌ترین دلایل به وقوع پیوستن فتنه پس از انتخابات 88، پیشگیری از صدور انقلاب و یکی از سندهای سیاه در پرونده فتنه‌گران به تأخیر انداختن موج اسلام‌خواهی در جهان بود، اظهار داشت: بسیاری از سیاستمنداران معتقد بودند که پس از اتنخابات دهم ریاست جمهوری موجی در جهان رخ می‌دهد که متأسفانه برخی جلوی آن را گرفتند.
 
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آن را از نظر ابعاد مختلف بین‌المللی، منطقه‌ای و مباحث داخلی پس از فتنه 88 بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: هرچند جمهوری اسلامی ایران با مشکلات متعددی مواجه است، اما همچنان معدل نظام برتر را دارد که خواب استکبار جهانی را آشفته و آشفته‌تر کرده است.
 
مرتضوی همچنین به فعالیت‌های انجام شده در ستاد انتخابات کشور و در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات آتی اشاره کرد و با بیان این‌که نتیجه انتخابات برای این ستاد مهم نیست، گفت: ستاد انتخابات کشور به این نمی‌اندیشد که چه کسانی در مجلس حضور می‌یابند، بلکه حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
 
وی دخالت در سرنوشت انتخابات را امکان‌پذیر ندانست و با بیان این‌که یک میلیون نفر در سطح کشور امر نظارت و اجرای انتخابات را به عهده دارند و ساز و کار انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به شکلی طراحی شده است که احدی امکان دخالت در سرنوشت انتخابات را ندارد، از مبلغان خواست تا ساز و کار انتخابات به درستی برای مردم تبیین کنند.
 
رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به نام‌نویسی 5 هزار و 405 نفر برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: اگرچه استکبار جهانی برای حضور حداقلی تلاش کرد، اما مردم استکبار را در نخستین گام انتخابات مأیوس کردند و با توجه به این‌که جامعه آماری واجد شرایط در انتخابات تغییر یافته بود، شاهد افزایش 18 درصدی نام‌نویسی بودیم.
 
وی همچنین در پاسخ به سؤال یکی از مبلغان حاضر در جلسه که پرسید «افرادی غیرولایی موسوم به انحرافی می‌خواهند وارد صحنه انتخابات شوند، شما برای جلوگیری از این ورود چه کار کرده‌اید»، گفت: هیأت‌های اجرایی انتخابات با دقت رسیدگی کرده‌اند، اما این وظیفه مبلغان است تا با تعریف و تبیین ملاک‌ها و شاخصه‌های صحیح، مردم را به انتخاب اصلح رهنمون شوند.
 
مرتضوی در ابتدای سخنان خود با بیان این‌که تحولات شگرفی در جغرافیای سیاسی جهان رخ داده و موج اسلام‌خواهی و استکبارستیزی در نقاط مختلف کشورهای آفریقایی و اروپایی گسترش یافته است، گفت: این تحولات قطب‌بندی‌های رایج سیاسی را به صورت ماهوی و نگاه بشر را به حیات دنیوی تغییر داده است.
 
معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور با اشاره به جریان وال استریت و گسترش موج اسلام‌خواهی و استکبارستیزی در جهان، تصریح کرد: نظام دموکراسی لیبرال غرب نه تنها از سوی ملت‌های جهان سوم و تحت ظلم، بلکه از سوی جامعه مستقر در آمریکا و اروپا با چالش بسیار جدی مواجه است.
 
وی برخورداهای براندازانه سخت و ترویج ابتذال فرهنگی را از جمله برنامه‌های شکست‌خورده استکبار برای مقابله با ترویج اسلام‌خواهی در جهان برشمرد و با تأکید بر تبلیغ نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: هرچند دشمن موفقیت‌هایی را در ترویج ابتذال فرهنگی کسب کرده‌ است، اما با حضور فعال مبلغان دین، راه به جایی نخواهد برد. /920/پ202/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.