برگزاری مراسم اربعین شهید احمدی‌روشن در 13 مسجد و دانشگاه کشور

ی, 11/30/1390 - 10:39
برگزاری مراسم اربعین شهید احمدی‌روشن در 13 مسجد و دانشگاه کشور

 مراسم اربعین شهید «مصطفی احمدی‌روشن» در 3 نقطه از استان‌های یزد و همدان برگزار شده و از امروز تا پایان هفته در 10 دانشگاه و مسجد استان‌های تهران، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی، مازندران و قم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، مراسم اربعین شهید «مصطفی احمدی‌روشن» در 3 نقطه از استان‌های یزد و همدان برگزار شده و طی امروز تا پایان هفته در 10 نقطه از دانشگاه‌ها و مساجد کشور استان‌های تهران، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی، مازندران و قم برگزار می‌شود.

یکشنبه 30 بهمن ماه، مراسم بزرگداشت اربعین شهید احمدی‌روشن در  3 نقطه برگزار می‌شود که این مراسم از ساعت 10 تا 12 در مسجد بلال صدا و سیما، از ساعت 13 تا 14 در دانشگاه علم و صنعت و از ساعت 18:30 تا 20:30 در مسجد دانشگاه تربیت معلم کرج برگزار خواهد شد.

دوشنبه اول اسفند ماه، مراسم اربعین شهید احمدی روشن از ساعت 10 تا 12 در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر استان مازندران و از ساعت 13 تا 15 در سال الغدیر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سه‌شنبه 2 اسفند ماه، مراسم بزرگداشت شهید احمدی‌روشن ساعت 10 تا 12 در دانشگاه اراک و در مسجد اعظم شهر مقدس قم نیز برنامه‌ای از 18:30 تا 20:30 برگزار خواهد شد.

چهارشنبه 3 اسفند ماه، دانشگاه تبریز ساعت 15 تا 17 میزبان دوستدراران خط ولایت خواهد شد و همزمان با این ساعت مراسمی در دانشگاه ابهر استان زنجان برگزار می‌شود.

مراسم اربعین شهید احمدی‌روشن بر مزار این شهید هسته‌ای، ساعت 15 تا 17 پنجشنبه 4 اسفند ماه در امامزاده علی اکبر چیذر برگزار خواهد شد.

به گزارش توانا، مراسم اربعین شهید احمدی‌روشن روز گذشته در دانشگاه «ملایر» و «بوعلی‌سینا» استان همدان و دانشگاه یزد برگزار شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.