مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه چهارمحال و بختیاری:مردم در 22 بهمن ولایت‌مداری خود را اثبات می‌کنند

پ, 11/20/1390 - 07:27
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه چهارمحال و بختیاری:مردم در 22 بهمن ولایت‌مداری خود را اثبات می‌کنند

 مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهند.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  بسیج حجت‌الاسلام حمید محمدی  در جلسه توجیهی خواهران مبلغه اعزامی همراه کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: در ایام دفاع مقدس، حوزه و روحانیت، فصلی زرین و تابناک، در تاریخ به یادگار نهاده است.

وی افزود: اینک که دفاع مقدس به پایان رسیده، طلاب و روحانیون همچون گذشته نباید از تکلیف خود غفلت ورزند و در انبوه مشکلات روزمره گرفتار شوند.

محمدی با بیان اینکه طلاب، مبلغان و قشر روحانیت رسالت پاسداری از ارزش‌های معنوی جامعه را بر عهده دارند، گفت: بر همین اساس لازم است تا روحانیون بیش از پیش در راستای ایفای این وظیفه خطیر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان کوشا باشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه شعار حقیقی انقلاب اسلامی را استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیریت و رهبری ارزشمند امام خمینی (ره) و حماسه مردم انقلابی و مؤمن کشور‌ به شایستگی بیان شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر چشمه جوشان بزرگ امت ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها است، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که ریشه در باورها، اعتقادات، مجاهدت‌ها و رشادت‌های ملتی دارد که در دفاع از دین، آزادی و استقلال خود با تأسی از نهضت جاودانه عاشورا از هیچ قدرتی نهراسیده است.

محمدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زنده و پویا است و با قدرت به حیات خود ادامه می‌دهد؛ ارزش‌ها و آرمان‌های خود را به ملت‌های آزادیخواه عرضه می‌کند و الگویی والا برای جنبش‌های اسلامی در جهان است.

وی با اشاره به پیوند عمیق بین ولایت فقیه و مردم ایران، تاکید کرد: دشمنان هم به این نتیجه رسیده‌اند که تا زمانی‌که این پیوند عمیق بین ولایت فقیه و مردم وجود دارد دشمن نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسد.

محمدی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن جاری وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.