سردار نقدي: غربي ها از حجاب مي ترسند چون مكتب حجاب، زن شجاع و آزادي خواه مي پرورد

س, 11/18/1390 - 07:53
سردار نقدي: غربي ها از حجاب مي ترسند چون مكتب حجاب، زن شجاع و آزادي خواه مي پرورد

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: قوام و دوام نهضت بيداري اسلامي به زنان مومن و انقلابي است و جا دارد كه بگوييم اين مردان هستند كه دوشادوش زنان در صحنه مبارزه با استكبار حضور دارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سرتيپ بسيجي محمّد رضا نقدي در همايش بين المللي طلايه داران عفاف و حجاب كه با حضور مهمانان داخلي و خارجي در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد؛ دهه فجر را سرآغاز پيروزي هاي زنجيره هاي اسلام دانست و گفت : بشريت با تمام قوا و با يك آگاهي بي سابقه به ميدان آمده تا كژي ها را راست و عدالت را جايگزين ظلم كند.
وي با تجليل از نقش حضرت زينب سلام الله عليها در رساندن پيام كربلا به نسل هاي بشر اظهار داشت: همه حركت هاي آزادي خواهانه اي كه در سرزمين هاي اسلامي و حتي كشورهاي سرمايه داري شكل گرفته مديون آن بانويي است كه در محاصره طاغوت و نيزه هاي كينه پس از عبور از سنگباران مردم غافل، آن خطبه هاي قرا را ايراد كرد.
وي ادامه داد: بايد بگوييم بشريت مديون آن بانويي است كه ائمه در دامن او پرورش يافته اند و همه آذايخوانان وانقلابيون جهان درس آموز مكتب فرزند شهيدش امام حسين سلام الله عليه هستند .
سردار نقدي با بيان اين مطلب كه مجاهدت خاموش زنان از نقش آفريني آنان در صحنه دفاع مهم تر است، خاطر نشان كرد: زنان عفيف و محجبه ما در دوران انقلاب و سپس در دفاع مقدس حضوري شجاعانه و مستقيم در صحنه هاي نبرد داشتند كه حاصل آن بيش از 7 هزار بانوي شهيد است . اما واقعيت آن است كه مجاهدت خاموش بانوان مومن مورد غفلت و بي توجهي قرار گرفته است.
وي ادامه داد: تمام انبياء و ائمه و مجاهدان و مبارزاني كه افتخار بشر هستند در دامن يك زن پرورش يافته اند و حضور زنان در دفاع صرفا به معني حضور در جبهه نيست.
سردار نقدي ملازم بودن حجاب با آزادي خواهي، ظلم ستيزي و تسليم ناپذيري را عامل دشمني استكبار با حجاب عنوان كرد و گفت: آزاديخواهي بهانه غربي ها براي مقابله با حجاب است كه دروغي بيش نيست و آنان از چيز ديگري مي ترسند. آنان به خوبي ميدانند كه زن عفيف چه در خانه فرعون باشد و چه ساكن دربار قاجار، جرأت ايستادگي در برابر طاغوت و لگد زدن زير قليان شاه به فرمان مرجعيت را دارد.
سردار نقدي با تجليل از نقش زنان در قوام و دوام بيداري اسلامي گفت: نقش آفريني زنان انقلابي در كشورهاي اسلامي مثل بحرين ويمن اگر بيشتر از مردان نباشد حتما كمتر نيست و جا دارد بگوييم امروز اين مردان هستند كه دوشادوش زنان در صحنه مبارزه حضور دارند.
وي با انتقاد از عملكرد ضعيف دستگاه هاي فرهنگي در معرفي زنان الگو خاطر نشان كرد: علت تسليم شدن برخي از دختران كشور هاي اسلامي در برابر الگوهاي غربي كم كاري ما در معرفي الگو هاي درخشان بوده است بيش از 7 هزار شهيد زن در كشور داريم اما متاسفانه جامعه زنان ما نام ده نفر از آنان را هم نميداند .
لازم به ذكر است در اين همايش ضمن قرائت پيام آيت الله مكارم شيرازي ، دكتر حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و آيت الله مهدوي كني به سخنراني پرداختند و از برگزيدگان داخلي و خارجي اين همايش با حضور خانواده شهيد احمدي روشن تجليل به عمل آمد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.