همایش بسیج و رسانه در قم برگزار شد

ی, 11/16/1390 - 07:27
همایش بسیج و رسانه در قم برگزار شد

همایش بسیج و رسانه در قم برگزار شد همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همایش بسیج و رسانه از سوی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب همایش بسیج و رسانه به منظور ایجاد تعامل بهتر رسانه با فرهنگ انقلاب اسلامی و بررسی چالش‌های پیش‌رو نیمه بهمن ماه از سوی سپاه علی بن ابی طالب در سالن اجتماعات اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که فعالان رسانه‌ای و مسئولین استان قم حضور داشتند، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) به بیان نکاتی در موضوع اخلاق رسانه و مباحث مربوط به فقه رسانه در روایات اسلامی پرداخت.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران از دیگر سخنرانان این همایش بود که رابطه میان واقعیت پدیده‌ها و ارائه تصویر مجازی از آنان در رسانه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این همایش مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم به نکاتی در زمینه لزوم حفظ وحدت در جامعه اسلامی برای غلبه بر دشمنی‌ها اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این همایش موضوع شبکه‌های اجتماعی و تهدیدها و فرصت‌هایی که آنان در اختیار نظام قرار می‌دهند را مورد بحث قرار داد.

در انتهای این همایش از برخی فعالان رسانه‌ای استان قم بویژه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران بسیج در قم تجلیل شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.