آیت ا... سید احمدخاتمی:دشمن در پی اغتشاشات انتخاباتی و درگیری در کشور است

س, 10/27/1390 - 18:29
آیت ا... سید احمدخاتمی:دشمن در پی اغتشاشات انتخاباتی و درگیری در کشور است

دشمن طرحی را دنبال می کند که در آن به دنبال ایجاد اغتشاش انتخاباتی در تهران و سایر شهرهای کشور است.
به گزارش ایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  آیت ا... سید احمدخاتمی، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع مسئولین بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور درباره ضرورت توجه دادن بسیجیان به نقشه های دشمنان برای انتخابات گفت: یکی دیگر از طرح های دشمن در بحث انتخابات مقایسه کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی با ریاست جمهوری است،بدین معنی که می خواهند با مقایسه این دو انتخابات اگر درصد رای دهندگان در انتخابات مجلس از میزان رای دهندگان ریاست جمهوری کمتر باشد بگویند مردم از انقلاب و نظام دلسرد شده اند ، درحالی که مقایسه این دو باهم <قیاس مع الفارق> است.
وی ادامه داد میزان رای دهندگان در مجلس دوره قبلی 51 درصد ، البته دشمن با دوقطبی کردن انتخابات یعنی قطب انقلاب و ضد انقلاب باعث می شود تا انتخابات مجلس شورای اسلامی تبدیل به حماسه 9 دی دیگری شود.
وی در ادامه اظهار داشت: شورای نگهبان هم اگر به این نتبجه رسید که کاندیدایی بر خلاف مصالح نظام و خلاف امنیت ملی کشور حرکت می کند، حتی اگر یک شب مانده به زمان انتخابات باشد، باید آن کاندیدا  را رد صلاحیت کند، موردی که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شاهد بودیم در آن انتخابات هم دو روز مانده به زمان انتخابات شورای نگهبان کاندیدایی را به دلیل طرح مطالب غیرواقعی در تبلیغات انتخاباتی اش رد صلاحیت کرد.
وی ادامه داد بنابراین می توان گفت که دشمن در بحث انتخابات به دنبال سرد کردن فضای انتخابات است که آتش بیار آن در داخل جریان فتنه است.
آیت ا... خاتمی در هشداری دیگر تاکید کرد : امروزکسانی به دنبال بازسازی تز جدایی دین از سیاست هستند .
وی درباره اقدامات جریان سکولار در جامعه خاطر نشان کرد: جریان سکولار ومشارکت با چراغ خاموش در خطابه ها و نشریات خود به شدت به دنبال این موضوع هستند ، لذا چنانچه سیاست نبض دین را در دست بگیرد انقلاب اسلامی از دست خواهد رفت.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی خاطر نشان کرد : از آغاز اسلام تاکنون حرکت های موفق پیامبر اسلام (ص) و ائمه حرکت تشکیلاتی بوده است زیرا پیغمبر اسلام (ص) ازهمان شروع آغازدعوت علنی حلقه ای را تشکیل داد که  آنها همه جزء جان برکفان ایشان بودند.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری درخصوص قیام حضرت اباعبدا...  (ع) نیز بیان داشت : قیام عاشورا نتیجه کار تشکیلاتی امام حسین (ع) بود و این بر خلاف نظر افرادی است که عنوان می کنند قیام ایشان فله ای بوده است زیرا ما در نامه هایی که ایشان به مردم کوفه و بصره نوشتند پی به کار تشکیلاتی ایشان می بریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار این نکته که شبکه ارزشمند بسیج ، تشکل ولایی و قرآنی است ، تاکید کرد اگر کسی بدون بینش و بصیرت وارد بسیج شود کارایی بایسته ای نخواهد داشت از سوی دیگر چنانچه با تفکر اداری به بسیج نگاه کنیم ، کاری از پیش نخواهیم برد و از بسیج هم چیزی جز یک تابلو باقی نمی ماند . به همین خاطر اعضای بسیج بویژه فرمانده هان آن باید کانون عشق باشند.
آیت ا... خاتمی یادآور شد : مسئله اخلاق و منش اخلاقی رفتار بزرگ منشانه همراه با سعه صدر باید از نکات مهم مورد  توجه فرماندهان بسیج در مواجهه با جوانان بسیجی باشد.
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : شرط  ورود در کل تشکیلات بسیج، بویژه فعال بودن در این عرصه باور کردن نظام جمهوری اسلامی به عنوان پرچم  اسلام است.زیرا اینجا تنها یک نظام سیاسی شکل نگرفته است بلکه در اینجا اسلام پایگاه پیدا کرده است و می خواهیم از این پایگاه با تمام توان محافظت کنیم، لذا اگر کسی با این دید وارد بسیج شود می تواند کارایی داشته باشد.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.