شلیک موشک‌ها و انهدام پهپادها در مرحله اصلی رزمایش "شهدای وحدت"

د, 10/19/1390 - 16:24
شلیک موشک‌ها و انهدام پهپادها در مرحله اصلی رزمایش "شهدای وحدت"

سخنگوی رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه گفت: در مرحله اصلی این رزمایش یگان‌های زرهی، موشک‌هایی را به سمت اهداف از پیش تعیین شده شلیک کرده و پهپادهای دشمن فرضی نیز به پرواز درآمده و مورد هدف قرار می گیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سخنگوی رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه در آخرین روز و همزمان با آغاز مرحله اصلی این رزمایش ضمن اشاره به اقداماتی که در این مرحله صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: در مرحله اصلی رزمایش یگان‌های زرهی و تکاور در 5 مرحله مواضع دشمن فرضی را مورد هجوم قرار داده و دشمن را با آتش سنگین و پر حجم مواجه می‌کنند.

وی افزود: در مرحله اصلی این رزمایش یگان‌های زرهی، موشک‌هایی را به سمت اهداف از پیش تعیین شده شلیک کرده، همچنین پدافند هوایی و موشک‌های دوش پرتاب با پشتیبانی آتش توپخانه بر علیه اهداف ارتفاع پست وارد عمل می شوند.

سرخیلی با اشاره به دیگر اقدام صورت گرفته در روز پایانی رزمایش نیز گفت: در این مرحله پهپادهای دشمن فرضی نیز به پرواز درآمده و مورد هدف قرار می گیرند.

وی همچنین با بیان اینکه این رزمایش تمرین جنگ ناهمطراز است، گفت: به همین علت تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بومی سازی شده در آن مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

سخنگوی رزمایش" شهدای وحدت" با بیان اینکه به منظور به کارگیری این تاکتیک‌های بومی شده نیاز به یکسری تجهیزات است، اظهار داشت: در این رزمایش تجهیزاتی مشاهده می‌شوند که در نگاه اول گمان آن می‌رود که این تجهیزات واقعى هستند در صورتی که "تجهیزات فریب" بوده و دارای قابلیت جابه جایى سریع است.

وی همچنین اضافه کرد: در بعد استتار نوین نیز تورهای چند طیفی در این رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخنگوی رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه در پایان به تجهیزات رونمایی شده در این رزمایش نیز اشاره کرد و گفت: در رزمایش "شهدای وحدت" از نفربر فوق سبک شنی دار، نفربر چرخدار و آمبولانس زرهی رونمایی شد که هر کدام از آنها قابلیت‌هاى بسیار تعیین کننده‌ای را در ماموریت‌های یگانهای زرهی دارند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.