قدردانی امام جمعه اردبیل از ‌اقدام سپاه در انهدام گروهک پژاک‌

د, 10/12/1390 - 00:53
قدردانی امام جمعه اردبیل از ‌اقدام سپاه در انهدام گروهک پژاک‌

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس(ع) سپاه استان در مقابله با گروهک تروریستی پژاک تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، در نشست شورای اداری استان که در پادگان تیپ حضرت عباس(ع) سپاه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: حماسه بزرگ رزمندگان اسلام در حفظ امنیت مرزهای شمال‌غرب کشور قابل تقدیر و ارزش گذاری است.

وی با بیان اینکه دولت ترکیه در نابودی گروهک تروریستی پ. ک. ک در کشور خود سردرگم است، افزود: پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در مبارزه با شاخه ایرانی این گروه تروریستی(پژاک) و ایجاد امنیت در مرزهای شمال غرب کشور نشان از وجود فرهنگ عاشورا در میان رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس(ع) سپاه استان در مقابله با گروهک تروریستی پژاک تقدیر کرد و گفت: مجاهدت رزمندگان سپاه اردبیل در مناطق مرزی شمال غرب بسیار مقتدر بوده، تا جایی که مواضع این گروهک تروریستی را تا حد زیادی بر هم زده اند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های تروریستی گروه های مختلف در مرزهای کشور هدایت شده از نظام سلطه و مستکبر جهانی است، اظهار داشت: استکبار جهانی پیش از انقلاب اسلامی، با پدیده ای به نام ایران مواجه نبود و هم اینک از مقاومت و استقلال رای ایران اسلامی نگران بوده و در هراس است که ملت ایران این اراده را به عنوان الگو به سایر نقاط دنیا نیز صادر کند.

عضو خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه واهمه استکبار از الگو‌شدن مقاومت ملت ایران به سایر ملت ها است، افزود: ملت ایران با خالق حماسه ای همچون 9 دی درصدد اثبات اراده و ایمان الهی خود است و در این راه بنا به سنت الهی نظام سلطه در برابر مستضعفان عالم زانو خواهد زد.

همچنین محمد تقی اصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا‌(ع) در سخنانی با بیان این‌که توانسته ایم با برقراری امنیت در منطقه شمال غرب بخشی از خواست های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد امنیت پایدار در منطقه را محقق کنیم، اظهار داشت: یک هزار کیلومتر جاده خاکی در مناطق مرزی شمالغرب کشور وجود دارد که متاسفانه منافقان در جاده های خاکی اقدام به بمب‌گذاری هایی کرده اند، از این رو باید نسبت به آسفالت این مناطق اقداماتی صورت گیرد.

وی با بیان این‌که امروز شاهد امنیت پایدار در مرزهای ترکیه و عراق منطقه شمال غرب هستیم، ادامه داد: طبق اذعان سرکردگان گروهک تروریستی پژاک، نظام‌ اسلامی، مبارزان و مجاهدان بسیار مقتدر را داراست./935/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.